MPC-forum.eu Your Music Production Center

Zwiększone "trzaski" i lagi po formacie

Potrzebujesz interfejsu, monitorów, słuchawek? Masz inne pytania? Zadaj je tu.

przez AdeRbeats » 15 lis 2016, o 21:14

Siemka
A więc do rzeczy, mam interfejs behringer UCA-202 (tak, wiem, że szit i niedługo planuje zmienić)
Ostatnio robiłem format PC. Wszystko opiera się na asio4all
Pojawiły się masakryczne ścięcia i trzaski, czy to w Abletonie czy Reaperze lub nawet w sofcie Akai, w którym przedtem nigdy mi się coś takiego nie robiło.
Przed formatem, owszem zdarzały się czasem lagi jak był jakiś duży projekt ale naprawdę sporadycznie.
Nwm czy to przez format kompa czy ten uca szwankuje :/
Dodam, że dziś włączając monitory (przyciskiem z tyłu) wyłączył się interfejs. Myślałem, że wina usb w kompie, ale inne rzeczy tak nie reagują
A w mpc po ominięciu asio4all wszytko w miarę ok działa a też idzie przez behringera.
Ktoś ma jakiś pomysł? Bo ja już tracę cierpliwość
I tak miałem wymienić na inny, ale kupię nowy za 800 i będzie to samo :/
Avatar użytkownika
AdeRbeats
Pad2
 
Posty: 164
Dołączył(a): 2015/09/30
Lokalizacja: Parszów
Kontroler: Behringer UMX490
DAW: Ableton Live Suite 9

przez czarnobrody » 15 lis 2016, o 22:46

Nie znam się na interfejsach za dobrze, ale od razu przyszło mi do głowy jedno pytanie. Zainstalowałeś wszystkie stery do tego kompa? Może tu leży przyczyna.
https://soundcloud.com/czarnobrody
sp 404 ninjah
Avatar użytkownika
czarnobrody
Moderator
 
Posty: 280
Dołączył(a): 2015/03/11
Lokalizacja: Wrocław
MPC: 1k
Sampler: SP-404SX

przez AdeRbeats » 15 lis 2016, o 22:47

Hmm... Sam nwm czy aby na pewno wszystkie :/
Wbiłem przed chwilą na stronę producenta... Trochę tego jest, jutro ogarnę i może to coś da
Edt. Zapomniałem dodać, że zwiększyła mi się latencja. Przed formatem przy 512samplach miałem 11/16ms a teraz mam 17/17
Avatar użytkownika
AdeRbeats
Pad2
 
Posty: 164
Dołączył(a): 2015/09/30
Lokalizacja: Parszów
Kontroler: Behringer UMX490
DAW: Ableton Live Suite 9

przez AdeRbeats » 16 lis 2016, o 22:09

Niestety nic to nie dało :(
Avatar użytkownika
AdeRbeats
Pad2
 
Posty: 164
Dołączył(a): 2015/09/30
Lokalizacja: Parszów
Kontroler: Behringer UMX490
DAW: Ableton Live Suite 9

przez LostInDigital » 22 lis 2016, o 09:16

Miałem podobnie po formacie. Focusrite - podłączyłem przed formatem i było git. Po formacie zaczął zachowywać sie podobnie jak opisujesz. Pomagało resertowanie interfejsu - w panelu sterowania go wyłączałem i włączałem. W końcu zainstalowałem jeszcze raz sterowniki focusrite i jest git. Gdzieś podczas instalacji na nowo po formacie ASIO źle się zainstalowało. Podejrzewam, że kolejnośc instalacji ma znaczenie. Nie mam na to jakiegoś schematu ale chyba kolejność instalacji na Win ma znaczenie.
LostInDigital
 

przez AdeRbeats » 22 lis 2016, o 13:23

Problem w tym, że instalowałem sterowniki na nowo i nic to nie dało :/
Może wgrać nowy Windows?
Avatar użytkownika
AdeRbeats
Pad2
 
Posty: 164
Dołączył(a): 2015/09/30
Lokalizacja: Parszów
Kontroler: Behringer UMX490
DAW: Ableton Live Suite 9

przez LostInDigital » 22 lis 2016, o 13:42

Słuchaj. Tak pomyślałem. Nie wiem czy problem zniknął u mnie. Nie miałem czasu w sumie, żeby posiedzieć. Rozpedziłem się z podpowiedzią ale prawde mówiąć to spędziłem po reinstalacji i nowych sterownikach łącznie jakieś 4h z przerwami. Potwierdzę jak trochę "przy czymś" posiedzę.
LostInDigital
 

przez AdeRbeats » 26 lis 2016, o 18:52

Ostatnio pracowałem z odejściem asio4all... Podobne ustawienia, nawet mniejsza latencja i nic... Czysto, ładnie, zużycie procesora PC w granicach 20-40% w ogromnym projekcie z ponad 30 wtyczkami vst.
Zamówiłem nowy interface za poleceniem paru osób jak i kumpla, który ma go w studiu
Behringer umc204 i nowy maik akg p120
Mam nadzieję, że pozbęde się tych trzasków a komfort pracy będzie jeszcze lepszy :D
Avatar użytkownika
AdeRbeats
Pad2
 
Posty: 164
Dołączył(a): 2015/09/30
Lokalizacja: Parszów
Kontroler: Behringer UMX490
DAW: Ableton Live Suite 9

przez AdeRbeats » 29 lis 2016, o 22:31

Maik jest, umc też... Projekty smigaja jak szalone, wszystko pięknie chodzi a nagrywanie bez latencji, super sprawa :D
Do zamknięcia Panowie ;)
Avatar użytkownika
AdeRbeats
Pad2
 
Posty: 164
Dołączył(a): 2015/09/30
Lokalizacja: Parszów
Kontroler: Behringer UMX490
DAW: Ableton Live Suite 9


Powrót do Interfejsy audio i monitoring