MPC-forum.eu Your Music Production Center

Gramofon do samplowania

Paskowe i z napędem bezpośrednim. Wkładki, igły, headshelle i cały ten stuff.

przez Endokanabinolog » 12 sie 2015, o 22:42

Siema wszystkim,
chcę kupić gramofon dj-ski do samplowania z winyli. Sęk w tym, że nie mam pojęcia jaki sprzęt byłby dla mnie najlepszy. Chodzi przede wszystkim o cięcie sampli do bitów hiphopowych i scraching. Cena do 1000zł, ale jeżeli za tyle nie dostane nic godnego uwagi, to można podwyższyć próg. Tworze w FL studio. Poza tym byłbym wdzięczny za ogólne wskazówki sprzętowe, co by mi jeszcze było potrzebne. Narazie mam tylko lapka i FL studio, ale układanie prostokątów już mi nie wystarcza - przydałaby się też jakaś klawiatura sterująca, syntezator klawiszowy, keyboard, cokolwiek tego typu.
Proszę o jakiekolwiek wskazówki, bo w tym temacie jestem zielony jak liście konopi ;V
Pozdro i peace!
Endokanabinolog
Padawan

przez Gniew » 13 sie 2015, o 04:27

Siemano !

Jesli gramofon ma sluzyc tez do skreczu musisz wybrac taki z napędem bezpośrednim .Czyli direct drive turntable. Proponowalbym Ci patrzec za takimi gramofonami jak : Stanton T120 , Stanton ST 150/STR8 150 , ktores z Techncsow 1200/1210 lub ktorys z Vestaxow PDX
Pamietaj ze musisz tez kupic system z igłą chyba ze taki juz bedzie w zestawie z gramofonem
Tu lepiej zainwestowac i kupic nowy . Zbadaj sobie SHURE MK44-7 - klasyka ;) bedzie idealny do scratchu i bdb. do zgrywania.

Oprocz tego do gramofonu ktorym bedziesz chcial skreczowac potrzebny bedzie Ci mikser z dobrze smigajacym faderem. Nie musisz na poczatku inwestowac w jakis wypasiony ale taki na poczatek uzywany kupisz za 500-600zl np. jakis vestax pmc ;)