MPC-forum.eu Your Music Production Center

Akai Pro MPC Software 2.0

Ogólnie o wszystkim co nie mieści się w powyższych podforach i dotyczy innych DAWów.

przez mateuszfafik » 30 lis 2017, o 19:25

Witam.

Ktos uzywal juz moze nowego DAW software 2.0 przeznaczonego do MPC X Live Renaissance itp ?
mateuszfafik
Padawan
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2017/03/16

przez moskwa96 » 13 gru 2017, o 13:53

Jesli pytanie aktualne to służę pomocą. Żebym tylko złotej łopaty nie dostał ;)
Avatar użytkownika
moskwa96
Pad4
 
Posty: 332
Dołączył(a): 2014/10/24
MPC: Ren
Sampler: Octatrack
DAW: 100% RAW no DAW

przez mateuszfafik » 14 gru 2017, o 18:05

Tak ogolnie chcialem spytac czy warto inwestowac, cY jest wygodniejsza praca czy tylko kolory zmienili :)
mateuszfafik
Padawan
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2017/03/16

przez moskwa96 » 15 gru 2017, o 12:18

z rzeczy oiektywnych to dodali bardzo przydatne funkcje takie jak audiotracki z narzędziami do edycji , timestretching w czasie rzeczywistym , możliwość sensownego konfigurowania qlinkow w kilku rożnych trybach. Dodatkowo dostajesz duża ilosc licencji na przydatne instrumenty Vsti firmy AIR i Sonicvox.

Z rzeczy subiektywnych , poprawiła sie znacznie stabilność. Rzekomo soft 2 jest napisany od nowa. I poprawiona jest logika pracy z mikserem.

Sam wygląd interfejsu i intuicyjnosci jest wg. mnie duzym krokiem wstecz. Podstawowe funkcje są rozp@&)€& po całym ekranie bez jakiegoś porządku.

Ogólnie jedynym wyznacznikiem.wylozenia kasy sa dla mnie audiotracki. Jesli tego nie potrzbujesz to wersja 1.9 jest wystarczająco wypasionym narzędziem do sprawnego klejenia bitów.

Dodam jeszcze ze na MPC Live funkcjonalność w trybie standalone jest identyczna jak w trybie MPC software za wyjątkiem uruchamiania vsti i mniejszej ilości audiotrackow.
Avatar użytkownika
moskwa96
Pad4
 
Posty: 332
Dołączył(a): 2014/10/24
MPC: Ren
Sampler: Octatrack
DAW: 100% RAW no DAW

przez monk » 22 maja 2018, o 12:04

Ja wróciłem do 1.9. Za duży bałagan jak dla mnie w 2.X, nie mogłem się odnaleźć. Więc wszystko zależy od tego czy wg Ciebie posiada on jakieś killer-ficzery bez których sobie nie wyobrażasz pracy, ja nic takiego nie znalazłem w tym sofcie. A i pod względem samej estetyki kompletnie mi nie podszedł.
Avatar użytkownika
monk
Pad1
 
Posty: 59
Dołączył(a): 2015/06/12
Lokalizacja: Warszawa
MPC: Renaissance


Powrót do Inne



cron