Klawisz funkcyjny w mpc 2000

Opisy i pomysły napraw i modyfikacji MPC.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lcaise
Pad1
Posty: 46
Rejestracja: 30 mar 2014, o 23:28

Witam serdecznie, to moj 1 post na forum! :)

Kupiłem mpc 2000, jest super ale F5 słabo chodzi i chciałbym się z tym uporać jakoś. Ktoś wie, czy jest opcja wymiany tego switcha, ew jakiś zamiennik itd?

Z góry dziekI :)!
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7397
Rejestracja: 7 sty 2013, o 18:26

Jest man, musisz po prostu wymienić tact switcha. Jak nie znajdziesz gdzieś u siebie to nie zamawiaj czasem z mpcstuff (za $8 + wysyłka), tylko daj znać to ci ogarnę po 40 groszy. Wymiana też nie powinna kosztować dużo, chyba że w ogóle zrobisz to sobie sam. Mnie się trafiło, że za zetkę mi to koleżka wymienił, natomiast jak łaziłem po różnych serwisach to ceny rzucali w przedziale 20 - 30zł.
Za ok. 100zł ten, nazwijmy to, uczciwy specjalista wymieni wszystkie tact switche. Gdybyś nie ogarniał tego sam albo chcieli z ciebie zedrzeć, to jak podeślesz MPCtkę bez problemu ci to ogarnę.
Awatar użytkownika
lcaise
Pad1
Posty: 46
Rejestracja: 30 mar 2014, o 23:28

dzięki za info :) Masz może namiary jaki to switch, model itd?
Mam magika który mi to wymieni, ja co prawda z lutownica działałem ale nie chcę czegoś skaszanić... :)

btw Dudi - zajebiste bity!!!
Ostatnio zmieniony 31 mar 2014, o 14:43 przez dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłem posty.
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7397
Rejestracja: 7 sty 2013, o 18:26

Jasne, to jest zią zwykły i najbardziej pospolity tact switch o wymiarach 6.0 x 6.0 x 4.3 mm.

O taki dokładnie:
Obrazek

Jak rozkręcisz obudowę to dokładnie zobaczysz czego potrzeba. Pod większymi buttonami typu PLAY, STOP, etc. są inne, nieco większe, ale nie orientowałem się jak z dostępnością w Polsce, bo na szczęście hulają bez problemu :)

Dzięki man, miło słyszeć dobre słowo i że ktoś przesłuchał co tam wuja dłubie :V
Awatar użytkownika
lcaise
Pad1
Posty: 46
Rejestracja: 30 mar 2014, o 23:28

zanim rozkrece postaram sie poszukac w berlinie... ile ma nozek, 3 czy 4 ???
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7397
Rejestracja: 7 sty 2013, o 18:26

Cztery, a tact switche widać jak tylko rozkręcisz obudowę. Sporo jest śrubek do pokonania po drodze, ale nie jest to jakoś mocno wewnątrz MPCty skitrane także na spokojnie możesz sobie to obejrzeć w razie wątpliwości.
ODPOWIEDZ