Akcesoria do "tuningu" MPC

Opisy i pomysły napraw i modyfikacji MPC.
Awatar użytkownika
Melon
Pad4
Posty: 279
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:43

Słuchajcie, mam pytanie, czy jest w Polsce jakiś sklep w którym można kupić, jakieś ciekawe akcesoria?
Nie mówię tu o obudowach bo to już marzenie, ale chociażby pady w różnych kolorach?

Wiem ,że istnieje ten sklep: http://www.mpcstuff.com/

Ale raczej zakup tam i ściągnięcie tego do kraju będzie trudne i chyba mało opłacalne. Asortyment mają srogi ale co z tego.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2013, o 14:46 przez dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłem do działu DIY
https://soundcloud.com/ace56" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.facebook.com/Melon45" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7397
Rejestracja: 7 sty 2013, o 18:26

w Polsce chyba nie ma, jest gdzieś w Europie taki sklep, ale nie pamiętam czy we Francji czy gdzie indziej, jak znajdę linka to podrzucę, bo teraz nie podołałem. Zawsze to trochę lepiej niż z USA
Awatar użytkownika
Melon
Pad4
Posty: 279
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:43

dudi pisze:w Polsce chyba nie ma, jest gdzieś w Europie taki sklep, ale nie pamiętam czy we Francji czy gdzie indziej, jak znajdę linka to podrzucę, bo teraz nie podołałem. Zawsze to trochę lepiej niż z USA
Wiadomo, że lepiej z Europy, także szukaj linka, jak znajdziesz podrzuć. Z góry dzięki.
https://soundcloud.com/ace56" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.facebook.com/Melon45" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7397
Rejestracja: 7 sty 2013, o 18:26

No nie mogę znaleźć, muszę do kumpla napisać, bo z nim o tym ostatnio rozmawiałem, jak mi odpowie to dam ci znać (chyba, że jakimś cudem wcześniej sobie sam przypomnę). Chociaż nie wiem czy ceny w € nie będą gorsze od $
Awatar użytkownika
xoludus
Pad3
Posty: 217
Rejestracja: 13 sty 2013, o 09:14

Ja kiedys zamawialem cos z Usa i za przeyslke zaplacilem 25zl i w 11 dni juz bylo wiec jak sklep wysyla za granice to nie jest chyba jakis problem?
Niech MOC energicznie będzie z wami, nocami & dniami!
https://soundcloud.com/xoludus" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7397
Rejestracja: 7 sty 2013, o 18:26

mpc-stuff wysyła
Awatar użytkownika
Melon
Pad4
Posty: 279
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:43

Aaa no to się dowiem w takim razie co i jak. Dzieki za info.
https://soundcloud.com/ace56" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.facebook.com/Melon45" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7397
Rejestracja: 7 sty 2013, o 18:26

na głównej mają shipping inside the USA $7.50 a outside teh USA only $20.00
Awatar użytkownika
jacai
Pad7
Posty: 896
Rejestracja: 8 sty 2013, o 17:35

Kozakiem jest ten duży LCD do 1000 !
r.w.t.f.
https://soundcloud.com/jacai" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7397
Rejestracja: 7 sty 2013, o 18:26

tylko nieporęczny trochę, bo wystaje
Awatar użytkownika
Melon
Pad4
Posty: 279
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:43

W ogóle kozacki ten duży ekran jest, generalnie to kozacki asortyment tam mają.
https://soundcloud.com/ace56" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.facebook.com/Melon45" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
303
Padawan
Posty: 20
Rejestracja: 9 sty 2013, o 00:38

co to za problem zebrac sie w kilka osob i zrobic jedno zamowienie wieksze? przesylka nie jest przesadnie droga, jak zbierzecie rzeczy za pare stówek to te nieco ponad 60pln za przesyłkę wcale specjalnie nie kłują

no chyba ze platnosci kartą/paypalem to jakis problem, ale mamy 2013, nie rozumiem z jakiej racji mialo by to byc klopotliwe.
nie jestem hiphopowcem
Awatar użytkownika
arecki1995
Pad5
Posty: 455
Rejestracja: 25 sty 2013, o 22:46

http://www.renato-rizoli.com/en/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/pages/Renato-R ... 8001812378" onclick="window.open(this.href);return false;
[soundcloud]http://soundcloud.com/dopeler[/soundcloud]
Awatar użytkownika
DonPadzior
Admin
Posty: 2074
Rejestracja: 23 sty 2013, o 17:00

siema arecki ;) jedno forum padło to się na drugie wbiłeś ? heheh
I suppose it is tempting, if the only tool you have is a hammer, to treat everything if it were a nail.
Awatar użytkownika
Melon
Pad4
Posty: 279
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:43

Fajne customy, ale średnio mi się te malowania na MPC podobają, a niestety w tym sklepie nieporównywalnie mniejszy asortyment niż w mpcstuff.
Tak czy siak dzięki za podanie namiarów:)
https://soundcloud.com/ace56" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.facebook.com/Melon45" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
timaciek
Pad2
Posty: 137
Rejestracja: 8 sty 2013, o 23:35

300 euro za odpicowanie empecetki ? No fucking way...
https://soundcloud.com/timaciek" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
arecki1995
Pad5
Posty: 455
Rejestracja: 25 sty 2013, o 22:46

siema totepady :D
na poprzednim forum ciężko się przebić :D
[soundcloud]http://soundcloud.com/dopeler[/soundcloud]
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7397
Rejestracja: 7 sty 2013, o 18:26

O jakim poprzednim forum mówicie, bo domniemywam, że nie o tym nieistniejącym już? ;)
Awatar użytkownika
arecki1995
Pad5
Posty: 455
Rejestracja: 25 sty 2013, o 22:46

robiebity :D spamboty się zalęgły niestety :(
[soundcloud]http://soundcloud.com/dopeler[/soundcloud]
Awatar użytkownika
DonPadzior
Admin
Posty: 2074
Rejestracja: 23 sty 2013, o 17:00

no...miałem tą (nie) przyjemność prowadzić to forum do momentu gdy dzienna liczba rejestracji spambotów nie przekroczyła 100 a moją jedyną bronią było usuwanie jeden po drugim. Admin chyba zlał sprawę bo moje prośby o zmianę captcha na coś mocniejszego spełzły na niczym heh. Tak czy siak fajne forum było :) jak zresetują bazę i zmienią captche to chętnie tam wrócę a póki co to zobaczymy czy się tu zadomowię hehehe.
Dobra... koniec pierdzielenia wracamy do tematu... :)
I suppose it is tempting, if the only tool you have is a hammer, to treat everything if it were a nail.
ODPOWIEDZ