Page 1 of 1

NI Maschine (wersja pierwsza) - problem z USB?

Posted: 10 Jan 2015, 11:19
by Lanugo
Cześć,
Mam problem z moim kontrolerem NI Maschine (najstarsza wersja). Prawdopodobnie zepsuł się port USB - czytałem że to dość powszechne schorzenie tego sprzętu. Sprawdzałem problem na kilku kablach i na kilku kompach. Kiedy połączam do kompa kontroler to wszystkie diodki mrugają przez pół sekundy i gasną. To samo kiedy ruszam kablem w gnieździe stąd podejrzenie zepsutego portu USB. Pytanie to Was mam nie tylko o potwierdzenie mojej diagnozy, ale głównie o to gdzie w Polsce (najlepiej w Poznaniu) mógłbym ten problem naprawić? Nie chcę się sam bawić w lutowanie portu bo to jednak ryzykowanie sporej ilości pieniędzy. Chodzi mi o serwis, który zapewnia gwarancję w razie niepowodzenia operacji i na pewno wie co robić.
Pozdrawiam

Re: NI Maschine (wersja pierwsza) - problem z USB?

Posted: 10 Jan 2015, 11:49
by hugiz
Taki problem rozwiązać powinien każdy elektryk jak sam nie chcesz się w to bawić. Problem pewnie rozwiąże wymiana portu USB albo zlutowanie czegoś w środku maszyny. Nie wiem jak to jest z gwarancja.

NI Maschine (wersja pierwsza) - problem z USB?

Posted: 12 Jan 2015, 03:28
by moskwa96
Problem jest mi znany. Pomagałam koledze z taka sama usterka. Prawidłowa naprawa nie jest jakimś kosmicznym wyzwaniem, ale oddanie w ręce "każdego elektryka" skończyło sie uszkodzeniem płyty głównej.

Co do serwisu autoryzowanego, to dwie rozmowy z dystrybutorem NI na Polskę utwierdziły mnie w przekonaniu, ze maja w doopie serwis pogwarancyjny.

Jest gdzieś na Pomorzu ( chyba w Gdańsku) firma która zajmowała sie sprzętem NI i radzą sobie z ta usterka, oraz bardziej zaawansowanymi naprawami. Jednak nawet w tej firmie zasugerowano wysłanie sprzętu do serwisu w Niemiec, jako najszybsze rozwiazanie. Jakoś nikt w Polsce nie pali sie do naprawy tego sprzętu..

Jak byłaby potrzeba to mogę odgrzebac kontakt tel. do wspomnianego serwisu w polandii.

Re: NI Maschine (wersja pierwsza) - problem z USB?

Posted: 14 Jan 2015, 10:41
by Lanugo
Jeśli jest taka możliwość to proszę bardzo, faktycznie serwis dystrybutora się nie spieszy z odpisaniem mi na maila..