Nie da się "wyłączyć" wokalu, bo usuniesz pewne części sampla i jednocześnie popsujesz jakość. Można go jedynie lekko przyciszyć:
LINK
Jestem zielony - podstawowe pytania
- weedman342
- Pad3
- Posts: 207
- Joined: 03 Feb 2013, 15:15
ok czaje czyli tne co uznam a np jaka dlugosc sampla max sie przyjmuje ?
Bo przeciesz nie wezme 40s
Bo przeciesz nie wezme 40s
WEEDMAN POZDRAWIA
- dudi
- Pad16
- Posts: 7357
- Joined: 07 Jan 2013, 18:26
ja bym zabił piosenkarzaweedman342 wrote:jak wylaczyc wokal.

A tak całkiem poważnie, to nie da się WYŁĄCZYĆ wokalu. Po co w ogóle chcesz tak zrobić? Tnij sampelki jak ci się podoba i tak żeby to brzmiało, bo nie ma jakichś konkretnych zasad, nie ma "max długości sampla".
- weedman342
- Pad3
- Posts: 207
- Joined: 03 Feb 2013, 15:15
ok spoko to ide szukac dobrych jazzowych utworow i blusowskichdudi wrote:ja bym zabił piosenkarzaweedman342 wrote:jak wylaczyc wokal.
A tak całkiem poważnie, to nie da się WYŁĄCZYĆ wokalu. Po co w ogóle chcesz tak zrobić? Tnij sampelki jak ci się podoba i tak żeby to brzmiało, bo nie ma jakichś konkretnych zasad, nie ma "max długości sampla".

dudi a moze bys mi polecil jakis fajny utwor dobry do pociecia oczywisice do hip hopu

WEEDMAN POZDRAWIA
-
- Pad1
- Posts: 47
- Joined: 14 Mar 2013, 15:58
Co do niemożliwości wyłączenia wokalu to mogę podpowiedzieć, że ktoś mi kiedyś podpowiedział,że posiadając numer i sam instrumental tego numeru odwracając fale i nakładając te dwie ścieżki na siebie wyodrębnimy sam wokal i odwracając jego fale i nakładając na ścieżkę pierwotną otrzymamy sam podkład:D nigdy nie próbowałem, nie wiem czy działa ale jest taka sytuacja....

I graduated from Hip Hop University
- DonPadzior
- Admin
- Posts: 2101
- Joined: 23 Jan 2013, 17:00
Działa.... o ile instrumental i numer pierwotny są idealnie wyrównane oraz identycznej jakości z dokładnością do kilku sampli, inaczej zamiast kancelacji bedziesz miał zwykły phasing....Cober wrote:Co do niemożliwości wyłączenia wokalu to mogę podpowiedzieć, że ktoś mi kiedyś podpowiedział,że posiadając numer i sam instrumental tego numeru odwracając fale i nakładając te dwie ścieżki na siebie wyodrębnimy sam wokal i odwracając jego fale i nakładając na ścieżkę pierwotną otrzymamy sam podkład:D nigdy nie próbowałem, nie wiem czy działa ale jest taka sytuacja....
I suppose it is tempting, if the only tool you have is a hammer, to treat everything if it were a nail.
- Libra
- Padawan
- Posts: 9
- Joined: 16 Mar 2013, 20:36
Z innej beczki - jak ustawić te cholerne mute group? Thanks for your help 
Chodzi mi o możliwość ciąglęgo odtwarzania jednego sampla, nie przechodzenia z jednego na drugi (to ogarniam)
Edit:
Ok, ogarnąłem. Jakby ktoś nie wiedział:
Mode + program + data wheel w prawo aż do "Voice Overlap" i tam wybieramy docelowe pady i zmieniamy z "poly" na "mono" - teraqz można śmiało stukać w padzisony bez efektu nawarstwiania dzwięku.

Chodzi mi o możliwość ciąglęgo odtwarzania jednego sampla, nie przechodzenia z jednego na drugi (to ogarniam)
Edit:
Ok, ogarnąłem. Jakby ktoś nie wiedział:
Mode + program + data wheel w prawo aż do "Voice Overlap" i tam wybieramy docelowe pady i zmieniamy z "poly" na "mono" - teraqz można śmiało stukać w padzisony bez efektu nawarstwiania dzwięku.
In Medio Stat Veritas
- dudi
- Pad16
- Posts: 7357
- Joined: 07 Jan 2013, 18:26
było kilkukrotnie m.in. w tym temacie, ale i w osobnym wątku na forum Mute group - co to jest i jak ustawić
Zgodnie z zapowiedzią (kilka postów wyżej) zamykam temat, bo ciągnie się jak tasiemiec i nie wnosi nic nowego prócz powtarzających się pytań.

Zgodnie z zapowiedzią (kilka postów wyżej) zamykam temat, bo ciągnie się jak tasiemiec i nie wnosi nic nowego prócz powtarzających się pytań.
