
"Dla bystrzaków" chodzi Ci o tą żółtą serię? Nie wydawała mi się szczerze dość profesjonalna.
I osobiście dalej jestem tego zdania. Sam wiele możesz ogarnąć - jeden zrobi to sam, a drugi nie, a bez słuchu i tak nici z beatmakingu, więc po co ładować kupę siopy w prywatne lekcje, które nota bene są zajebiście drogie jeśli mają być na odpowiednim poziomie, bo na miernym to ja wolę youtube'a. Poza tym my się wypowiadamy jako osoby, które głównie samplują, a klawisze potrzebne im są do dogrania basu, jakichś padów, niewirtuozerskich pianin, etc. Wszystko jest istotne, ale powiedzcie mi tak szczerze (może być subiektywnie) po jaki ch*j mi prawidłowa postawa przed "plastikowymi organkami" żeby dograć/zagrać jakiś kawałek? Może lecę ostrym laicyzmem, ale... bez przesadykamilos wrote:Właśnie w wyżej wklejonym temacie [ http://mpc-forum.eu/viewtopic.php?f=5&t=853" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow ] prosiłem o pomoc odnośnie doboru materiałów, ale użytkownicy tego forum bardziej mnie zniechęcali sugerując że bez znajomości jakichkolwiek teorii można zadowalająco komponować partie klawiszy/basu
Chociazby po to zeby palce cie nie bolały po godzinie skladaniu utworu na klawiszach. Taki o 1wszy lepszy przyklad z brzegu. Jezeli tworzysz beaty oparte w 100% o sample to ta wiedza nie bedzie ci potrzebna ale jezeli chcesz miec bardziej rozbudowane utwory nie opierajac sie tylko i wylacznie na samplach to dobrze by bylo poznac jakimi zasadami kieruje sie muzyka.dudi wrote:kamilos wrote:ale powiedzcie mi tak szczerze (może być subiektywnie) po jaki ch*j mi prawidłowa postawa przed "plastikowymi organkami" żeby dograć/zagrać jakiś kawałek?