Witam.
Jam mi wiadomo inne modele posiadają funkcje "slice" czy o podobnym działaniu. MPC 500 tego nie posiada, jak widzę. 500 to nie FL studio w końcu... Zastanawiam się, czy jedyną alternatywą jest zgrywanie próbek do kompa i tam dzielenie ich na pady i dopiero transport do MPC z powrotem?
Istnieje możliwość zgrania próbki z wosku. To pewne, bo sprawdzałem. Ale jak dalej postępować z tą próbką, żeby podzielić ją i przypisać fragmenty do padów z poziomu MPC?
Opcja z cięciem na kompie wydaje się być o wiele prostsza ale sam fakt czy da się i jak to ewentualnie robić? Jest ktoś w stanie szczegółowo to opisać?
Pozdr.
Chopowanie (cięcie) sampli.
- EQX
- Pad3
- Posty: 177
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:20
Akai MPC 500, Alesis Multimix 6 USB, Vestax PDX-2000 + Shure M44-7, Vestax PMC-07 PRO ISP, Denon PMA 880R + STX F-180 + Jamo Studio 25, AKG K514 MKII
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
- dudi
- Pad16
- Posty: 7357
- Rejestracja: 07 sty 2013, 18:26
Generalnie jest to opisane w manualu, ale na szybko ci streszczę.
Jak już masz sampla do pocięcia czy to zgranego z kompa na CF czy złapanego z winyla wchodzisz w mode + trim. Jak zauważyłeś w MPC 500 nie masz wave form'a, tutaj działasz na cyferkach. Cały sampel ma na przykład 100805 w końcowym punkcie, a więc:
lecisz od 0 (start) do 4780 (end) (ustawiasz to data wheel'em) -> taki dźwięk cię jara dostatecznie, więc lecisz do EXTRACT, żeby (jak sama nazwa wzkazuje) wyekstraktować / wydzielić tą część z sampla -> dajesz DO IT -> wybierasz pada na którym ma być ten sampel -> znów DO IT i gra gitara
Potem wracasz i jak chcesz ciąć dalej od momentu, w którym skończyłeś to ustawiasz 4780 (start) i jakiś nowy end point w miejscu, w którym ci pasuje.
CENNE WSKAZÓWKI:
1. nie musisz przestawiać tego wszystkiego data wheel'em - możesz wcisnąć przycisk numeryczny i wklepać na szybko padami odpowiednie cyfry
2. żeby szybko przejść do samego początku albo końca twojej próbki przytrzymaj SHIFT i przekręć kółkiem w lewo albo w prawo
W razie czego dopytuj
Jak już masz sampla do pocięcia czy to zgranego z kompa na CF czy złapanego z winyla wchodzisz w mode + trim. Jak zauważyłeś w MPC 500 nie masz wave form'a, tutaj działasz na cyferkach. Cały sampel ma na przykład 100805 w końcowym punkcie, a więc:
lecisz od 0 (start) do 4780 (end) (ustawiasz to data wheel'em) -> taki dźwięk cię jara dostatecznie, więc lecisz do EXTRACT, żeby (jak sama nazwa wzkazuje) wyekstraktować / wydzielić tą część z sampla -> dajesz DO IT -> wybierasz pada na którym ma być ten sampel -> znów DO IT i gra gitara
Potem wracasz i jak chcesz ciąć dalej od momentu, w którym skończyłeś to ustawiasz 4780 (start) i jakiś nowy end point w miejscu, w którym ci pasuje.
CENNE WSKAZÓWKI:
1. nie musisz przestawiać tego wszystkiego data wheel'em - możesz wcisnąć przycisk numeryczny i wklepać na szybko padami odpowiednie cyfry
2. żeby szybko przejść do samego początku albo końca twojej próbki przytrzymaj SHIFT i przekręć kółkiem w lewo albo w prawo
W razie czego dopytuj
- EQX
- Pad3
- Posty: 177
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:20
Ok, dość jasno napisane. Na dniach będę próbował w praktyce, bo piątek dobiegł końca, sobota zajęta, a niedziela to zwykle umieranie w łóżku przy filmach po sobocie... Sami wiecie...
A napisz jeszcze proszę, jak zapisać tak podzieloną już na pady próbkę? Na wypadek sytuacji, w której działam sobie, działam, a potem okazuje się, że nie skończę projektu, albo po czasie mam na niego inny zamysł i potrzebne są mi identycznie podzielone sample, to muszę je mieć tak gdzieś zapisane.
Zależy mi, żeby wszystko było opisywane dość szczegółowo. Właściwie krok po kroku. Jak opublikuję tego startowego polskojęzycznego tuta, to zobaczycie o co chodzi.
Pozdr.
A napisz jeszcze proszę, jak zapisać tak podzieloną już na pady próbkę? Na wypadek sytuacji, w której działam sobie, działam, a potem okazuje się, że nie skończę projektu, albo po czasie mam na niego inny zamysł i potrzebne są mi identycznie podzielone sample, to muszę je mieć tak gdzieś zapisane.
Zależy mi, żeby wszystko było opisywane dość szczegółowo. Właściwie krok po kroku. Jak opublikuję tego startowego polskojęzycznego tuta, to zobaczycie o co chodzi.
Pozdr.
Akai MPC 500, Alesis Multimix 6 USB, Vestax PDX-2000 + Shure M44-7, Vestax PMC-07 PRO ISP, Denon PMA 880R + STX F-180 + Jamo Studio 25, AKG K514 MKII
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
- timaciek
- Pad2
- Posty: 134
- Rejestracja: 08 sty 2013, 23:35
Dopytaj jaca. On fajnie kroi sample na kompie. Może podsunie ci jakiś sposób. Jak ładnie poprosisz
https://soundcloud.com/timaciek" onclick="window.open(this.href);return false;
- EQX
- Pad3
- Posty: 177
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:20
Każdy ma swój zmysł słuchu i podzieli tak, jak ten zmysł mu pozwoli. Nie sztuka rżnąć od kogoś patenty - ja tak uważam. Chodzi mi o zasadę działania tylko w tym temacie.timaciek pisze:Dopytaj jaca. On fajnie kroi sample na kompie. Może podsunie ci jakiś sposób. Jak ładnie poprosisz
Pozdr.
Akai MPC 500, Alesis Multimix 6 USB, Vestax PDX-2000 + Shure M44-7, Vestax PMC-07 PRO ISP, Denon PMA 880R + STX F-180 + Jamo Studio 25, AKG K514 MKII
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
- timaciek
- Pad2
- Posty: 134
- Rejestracja: 08 sty 2013, 23:35
Nie trzeba rżnąć od razu. Jaca znalazł fajny patent na krojenie na kompie i wrzucanie do maszynki. Jak nie chcesz, to nie... Ale mówię z doświadczenia, że mogłoby ci się to przydać.
https://soundcloud.com/timaciek" onclick="window.open(this.href);return false;
- EQX
- Pad3
- Posty: 177
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:20
Nigdzie nie napisałem, że nie chcę...
Pozdr.
Pozdr.
Akai MPC 500, Alesis Multimix 6 USB, Vestax PDX-2000 + Shure M44-7, Vestax PMC-07 PRO ISP, Denon PMA 880R + STX F-180 + Jamo Studio 25, AKG K514 MKII
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
- dudi
- Pad16
- Posty: 7357
- Rejestracja: 07 sty 2013, 18:26
Ja tłumaczę tobie czy dla ciebie? Bo jako filolog angielski mógłbym po prostu usiąść i dla ogólu urzytkownikow naszego polskiego forum zrobic translacje, a poki co to zabrzmialo jakbym za ciebie robil robote, a ty to potem zbierzesz to do kupy i wydasz?EQX pisze:Zależy mi, żeby wszystko było opisywane dość szczegółowo. Właściwie krok po kroku. Jak opublikuję tego startowego polskojęzycznego tuta, to zobaczycie o co chodzi.
- EQX
- Pad3
- Posty: 177
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:20
Nie zrozumieliśmy się. Ja na podstawie manuala, filmów z YT i źródeł, jakie tylko udało mi się znaleźć sam dla siebie opisałem czynności krok po kroku na papierze.
Prosząc o opis chopowania sampli chciałem, żeby było to jak najdokładniej, żebym mógł to zrozumieć zarówno ja, jak i każdy inny. Nie chcę tego nigdzie podawać, jako swoje tłumaczenie, absolutnie. Nie jesteś w stanie napisać tego tak jak ja napisałem swoją "instrukcję", bo każdy ma swój tok rozumowania, a ja jeszcze nie napisałem nigdzie w sieci tego, co na tym swoim papierze więc w efekcie nie ma wzoru. Mam nadzieję, że wyrażam się jasno. Tym bardziej nie chcę, żeby ktoś coś robił za mnie. Ja po prostu wyczerpałem swoje możliwości i jak już gdzieś to opiszę, a nigdzie nie będzie to leżało lepiej, jak na tym forum, to późniejsze kontynuacje tematu pisane przez innych użytkowników będą świetną kontynuacją wątku i oczywiście ich tekstem autorskim.
Nie chcę siać fermentu niepotrzebnie czy prowokować niezdrowych dyskusji. Wszytko ma cel jeden: sprawić, żebym zrozumiał ja oraz wszyscy inni początkujący użytkownicy, którzy odnajdą to forum.
Do rzeczy. Napisałeś :
Ok, jeżeli tak, wydaje się to nieskomplikowane. Ale mam jeszcze jedno pytanie: czy tak podzielone sample w funkcji Trim i Extract będą możliwe do zapisania jako te shoty na poszczególnych padach do pliczków *.wav osobno? Czy po prostu po zapisaniu wszystkiego i ponownym otwarciu zapisanego projektu przypisze z powrotem sampelki na pady, jak w przypadku perkusji itd.?
Te jednostki, w których jest sampel mają jakieś przełożenie na jednostki czasu? Milisekundy to są?
Pozdr.
Prosząc o opis chopowania sampli chciałem, żeby było to jak najdokładniej, żebym mógł to zrozumieć zarówno ja, jak i każdy inny. Nie chcę tego nigdzie podawać, jako swoje tłumaczenie, absolutnie. Nie jesteś w stanie napisać tego tak jak ja napisałem swoją "instrukcję", bo każdy ma swój tok rozumowania, a ja jeszcze nie napisałem nigdzie w sieci tego, co na tym swoim papierze więc w efekcie nie ma wzoru. Mam nadzieję, że wyrażam się jasno. Tym bardziej nie chcę, żeby ktoś coś robił za mnie. Ja po prostu wyczerpałem swoje możliwości i jak już gdzieś to opiszę, a nigdzie nie będzie to leżało lepiej, jak na tym forum, to późniejsze kontynuacje tematu pisane przez innych użytkowników będą świetną kontynuacją wątku i oczywiście ich tekstem autorskim.
Nie chcę siać fermentu niepotrzebnie czy prowokować niezdrowych dyskusji. Wszytko ma cel jeden: sprawić, żebym zrozumiał ja oraz wszyscy inni początkujący użytkownicy, którzy odnajdą to forum.
Do rzeczy. Napisałeś :
Sampel do pocięcia z dowolnego źródła, to znaczy muszę go "wgrać" do MPCetki przez Mode + Record ze źródła "Rec In", a następnie zapisać go na karcie CF jako przykładowy "Sample 01"?, a potem na tak zapisanym wykonywać dalsze działania opisane powyżej?dudi pisze: Jak już masz sampla do pocięcia czy to zgranego z kompa na CF czy złapanego z winyla wchodzisz w mode + trim. Jak zauważyłeś w MPC 500 nie masz wave form'a, tutaj działasz na cyferkach. Cały sampel ma na przykład 100805 w końcowym punkcie, a więc:
lecisz od 0 (start) do 4780 (end) (ustawiasz to data wheel'em) -> taki dźwięk cię jara dostatecznie, więc lecisz do EXTRACT, żeby (jak sama nazwa wzkazuje) wyekstraktować / wydzielić tą część z sampla -> dajesz DO IT -> wybierasz pada na którym ma być ten sampel -> znów DO IT i gra gitara
Potem wracasz i jak chcesz ciąć dalej od momentu, w którym skończyłeś to ustawiasz 4780 (start) i jakiś nowy end point w miejscu, w którym ci pasuje.
CENNE WSKAZÓWKI:
1. nie musisz przestawiać tego wszystkiego data wheel'em - możesz wcisnąć przycisk numeryczny i wklepać na szybko padami odpowiednie cyfry
2. żeby szybko przejść do samego początku albo końca twojej próbki przytrzymaj SHIFT i przekręć kółkiem w lewo albo w prawo
Ok, jeżeli tak, wydaje się to nieskomplikowane. Ale mam jeszcze jedno pytanie: czy tak podzielone sample w funkcji Trim i Extract będą możliwe do zapisania jako te shoty na poszczególnych padach do pliczków *.wav osobno? Czy po prostu po zapisaniu wszystkiego i ponownym otwarciu zapisanego projektu przypisze z powrotem sampelki na pady, jak w przypadku perkusji itd.?
Te jednostki, w których jest sampel mają jakieś przełożenie na jednostki czasu? Milisekundy to są?
Pozdr.
Akai MPC 500, Alesis Multimix 6 USB, Vestax PDX-2000 + Shure M44-7, Vestax PMC-07 PRO ISP, Denon PMA 880R + STX F-180 + Jamo Studio 25, AKG K514 MKII
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
- dudi
- Pad16
- Posty: 7357
- Rejestracja: 07 sty 2013, 18:26
jeśli tak, to spoko
Możesz sampla wgrać przez USB z kompa na kartę CF - jak chcesz go ciąć na MPC, a nie wcześniej na kompie.
Możesz go też złapać z np. winyla właśnie tak, jak piszesz w mode + record. A żeby go potem zapisać to mode + save i zapisujesz taki sampelek gdzie chcesz jako WAV. Możesz go pociąć i zapisać tylko tylko chopsy, a żeby nie tracić miejsca na całego sampla, który ci nie będzie potrzebny, usunąć go, albo nie zapisywać po prostu.
Ja zapisuję zawsze cały projekt. Wtedy save'uje wszystkie sample, które mam pod padami, programy, sekwencje. Każdy projekt mam też w osobnym folderze, żeby się bałagan nie robił.
A co do tych liczb, nigdy się nad nimi nie zastanawiałem jakoś mocniej jak one konkretnie działają, tzn. czy to milisekundy, czy cokolwiek innego. Nigdzie w necie nie znalazłem też odpowiedzi na ten temat. A niestety pracownicy Akai nie odpisują na maile (może tylko na moje, może na wszystkie) więc od nich się nie dowiemy.
Możesz sampla wgrać przez USB z kompa na kartę CF - jak chcesz go ciąć na MPC, a nie wcześniej na kompie.
Możesz go też złapać z np. winyla właśnie tak, jak piszesz w mode + record. A żeby go potem zapisać to mode + save i zapisujesz taki sampelek gdzie chcesz jako WAV. Możesz go pociąć i zapisać tylko tylko chopsy, a żeby nie tracić miejsca na całego sampla, który ci nie będzie potrzebny, usunąć go, albo nie zapisywać po prostu.
Ja zapisuję zawsze cały projekt. Wtedy save'uje wszystkie sample, które mam pod padami, programy, sekwencje. Każdy projekt mam też w osobnym folderze, żeby się bałagan nie robił.
A co do tych liczb, nigdy się nad nimi nie zastanawiałem jakoś mocniej jak one konkretnie działają, tzn. czy to milisekundy, czy cokolwiek innego. Nigdzie w necie nie znalazłem też odpowiedzi na ten temat. A niestety pracownicy Akai nie odpisują na maile (może tylko na moje, może na wszystkie) więc od nich się nie dowiemy.
- EQX
- Pad3
- Posty: 177
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:20
Czyli tak: Wchodzę MODE + PAD 4 (Record). Nagrywam sampelek. Zapisuję sampelek jako plik np. Sample01. Daję MODE + PAD 5 (Trim) no i mam tego sampelka ukazanego w postaci ciągu tych cyferek. Jak to zrobić, żeby go dzielić i, co najważniejsze, odsłuchiwać pocięte kawałki sampla? A jak już to opanuję, to jak w dalszej kolejności zapisywać te kawałki?
Pozdr.
Pozdr.
Akai MPC 500, Alesis Multimix 6 USB, Vestax PDX-2000 + Shure M44-7, Vestax PMC-07 PRO ISP, Denon PMA 880R + STX F-180 + Jamo Studio 25, AKG K514 MKII
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
- dudi
- Pad16
- Posty: 7357
- Rejestracja: 07 sty 2013, 18:26
PAD 9 - w każdym momencie odtwarza cały sampel jaki tniesz
PAD 10 - odgrywa ci to co masz zaznaczone (pomiędzy start i end pointem) w loopie, musisz przytrzymać pada
PAD 11 - gra sampla do danego momentu
PAD 12 - gra od danego momentu, czyli np. jak ustawisz end i chcesz zobaczyć co jest dalej, walisz pad 12 i leci to co jest poza zaznaczonym fragmentem
reszta padów przytrzymana odtwarza od start do end point
Jak ustawisz już próbkę, którą chcesz wyciąć - lecisz do extract, przypisujesz do pada, do it i jest. Chcąc to zapisać, save'ujesz po prostu sampla - po przy ekstrakcie on dostaje konkretną nazwę.
Zbadaj sobie to wszystko na MPC, w razie wątpliwości dopytuj.
PAD 10 - odgrywa ci to co masz zaznaczone (pomiędzy start i end pointem) w loopie, musisz przytrzymać pada
PAD 11 - gra sampla do danego momentu
PAD 12 - gra od danego momentu, czyli np. jak ustawisz end i chcesz zobaczyć co jest dalej, walisz pad 12 i leci to co jest poza zaznaczonym fragmentem
reszta padów przytrzymana odtwarza od start do end point
Jak ustawisz już próbkę, którą chcesz wyciąć - lecisz do extract, przypisujesz do pada, do it i jest. Chcąc to zapisać, save'ujesz po prostu sampla - po przy ekstrakcie on dostaje konkretną nazwę.
Zbadaj sobie to wszystko na MPC, w razie wątpliwości dopytuj.
- EQX
- Pad3
- Posty: 177
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:20
Dla ścisłości - poszczególne funkcje, które wyzwalają pady o których piszesz, działają tylko, gdy jestem już w Mode + Trim?
Pozdr.
Pozdr.
Akai MPC 500, Alesis Multimix 6 USB, Vestax PDX-2000 + Shure M44-7, Vestax PMC-07 PRO ISP, Denon PMA 880R + STX F-180 + Jamo Studio 25, AKG K514 MKII
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
- EQX
- Pad3
- Posty: 177
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:20
Istotnie, mam. Nie wiedziałem, kiedy są aktywowane.
Będę bawił się tym na dniach.
Wielkie dzięki za odpowiedź.
Pozdr.
Będę bawił się tym na dniach.
Wielkie dzięki za odpowiedź.
Pozdr.
Akai MPC 500, Alesis Multimix 6 USB, Vestax PDX-2000 + Shure M44-7, Vestax PMC-07 PRO ISP, Denon PMA 880R + STX F-180 + Jamo Studio 25, AKG K514 MKII
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
- EQX
- Pad3
- Posty: 177
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:20
Wygląda, że nie będę miał problemów.
Akai MPC 500, Alesis Multimix 6 USB, Vestax PDX-2000 + Shure M44-7, Vestax PMC-07 PRO ISP, Denon PMA 880R + STX F-180 + Jamo Studio 25, AKG K514 MKII
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
- EQX
- Pad3
- Posty: 177
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:20
Wszystko spoko śmiga. Niestety dokucza mi brak tego RAMu. Przy dłuższych próbkach jest info o niewystarczającej pamięci...
Ale na małe kawałeczki tnie się bezproblemowo. Trzeba się data wheelem nakręcić ale spoko.
Pozdr.
Ale na małe kawałeczki tnie się bezproblemowo. Trzeba się data wheelem nakręcić ale spoko.
Pozdr.
Akai MPC 500, Alesis Multimix 6 USB, Vestax PDX-2000 + Shure M44-7, Vestax PMC-07 PRO ISP, Denon PMA 880R + STX F-180 + Jamo Studio 25, AKG K514 MKII
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
- dudi
- Pad16
- Posty: 7357
- Rejestracja: 07 sty 2013, 18:26
nie trzeba! nie przeczytałeś uważnie końcówki mojego pierwszego posta w tym temacie
dudi pisze:CENNE WSKAZÓWKI:
1. nie musisz przestawiać tego wszystkiego data wheel'em - możesz wcisnąć przycisk numeryczny i wklepać na szybko padami odpowiednie cyfry
2. żeby szybko przejść do samego początku albo końca twojej próbki przytrzymaj SHIFT i przekręć kółkiem w lewo albo w prawo
- EQX
- Pad3
- Posty: 177
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:20
Przeczytałem, przeczytałem. Ale wklepanie jakiejś tam wartości nie gwarantuje mi od razu trafienia w pożądany fragment sampla. Dlatego trzeba kręcić, przynajmniej ja tak to widzę.
Dobrze, że można kręcić setkami i tysiącami...
Pozdr.
Dobrze, że można kręcić setkami i tysiącami...
Pozdr.
Akai MPC 500, Alesis Multimix 6 USB, Vestax PDX-2000 + Shure M44-7, Vestax PMC-07 PRO ISP, Denon PMA 880R + STX F-180 + Jamo Studio 25, AKG K514 MKII
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
http://www.discogs.com/collection?user=EQALISER" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-----------
https://soundcloud.com/eqaliser/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow