Czy da się jakoś łatwo i bezboleśnie zamieniać miejscami slice'y niedestruktywnie pociętego sampla, albo w ogóle najlepiej zmienić sposób domyślnego ich układania?
Już tłumaczę o co chodzi. Przyzwyczaiłem się do grania "w pionie", tak jest mi wygodniej - to znaczy stopa pod kciukiem dolny rząd (pady 1-4), werble 5-8, haty 9-12, etc. Sample pocięte na szybko domyślnie układane są w poziomie, czyli generalnie i w uproszczeniu stopy trafiają na pierwszą kolumnę (pady 1, 5, 9, 13, werble drugą (2, 6, 10, 14), i tak dalej.
Zależy mi na tym, żeby układać je sobie odwrotnie - czyli żeby kolejne slice'y trafiały na pady pionowo, w kolejności:
Slice 1 = Pad 1
Slice 2 = Pad 5
Slice 3 = Pad 9
Slice 4 = Pad 13
Slice 5 = Pad 2
Slice 6 = Pad 6
i tak dalej.
Jest to w ogóle możliwe? Jedyne co mi przychodzi do głowy to destruktywne pocięcie sampla, ponazywanie fragmentów i ręczne poukładanie każdego z osoba...
Używam MPC Renaissance, ale to jest zdaje się uniwersalne zachowanie każdej MPC?
Sample Chop a ustawianie slice'ów
- moskwa96
- Pad4
- Posts: 332
- Joined: 24 Oct 2014, 22:14
Stosunkowo latwo możesz to zrobic jak potniesz niedestrukcyjnie i utworzysz automatyczny program non-destructable pad slice. Wtedy w utworzonym programie wystarczy na zakładce sample pozamieniac sobie numery slajsow przypisanych do padow według swojej reguly:
pad1=slice1
pad2=slice5
pad3=slice9
Przenumerowanie zajmie ci dosłownie minute. Fokusujesz sie na przedmiotowym polu, a następnie: naciskasz pad, ustawiasz numer slajsa pokretlem... i tak 16 razy.
Oczywiście powyższa metoda nie jest uniwersalna i zadziała tylko na Renaissance.
pad1=slice1
pad2=slice5
pad3=slice9
Przenumerowanie zajmie ci dosłownie minute. Fokusujesz sie na przedmiotowym polu, a następnie: naciskasz pad, ustawiasz numer slajsa pokretlem... i tak 16 razy.
Oczywiście powyższa metoda nie jest uniwersalna i zadziała tylko na Renaissance.