Pyknięcia na samplu

Miks, mastering, etc.
ODPOWIEDZ
jayaflo
Pad1
Posty: 90
Rejestracja: 06 maja 2013, 17:27

Nie wiem czy spotkaliście się z takimi pyknięciami na sampluu , nie wiem jak je usunąć
https://soundcloud.com/judaonthebeats" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow

http://jayaflo.tumblr.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
DonRafaello
Pad2
Posty: 104
Rejestracja: 30 paź 2013, 00:08

chodzi ci o "trzaski" ??? tak zwany SKWAREK ??? strzelanie ??? ....przecież to najbardziej pożądane jest :D
https://soundcloud.com/rafa-mrozek" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7357
Rejestracja: 07 sty 2013, 18:26

Jeśli z winyla, to taki właśnie urok wosku. A jeśli mówisz o samplu z innego źródła to have no idea.
jayaflo
Pad1
Posty: 90
Rejestracja: 06 maja 2013, 17:27

Nie z winylllaaaa ziooomy ! tylko takie pyknięcia

Trzasków bym nie usuwał kocham trzaski
Ostatnio zmieniony 09 lis 2013, 17:58 przez dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: edytuj posty
https://soundcloud.com/judaonthebeats" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow

http://jayaflo.tumblr.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7357
Rejestracja: 07 sty 2013, 18:26

show it bo ja nie wiem o co kaman
Ende
Pad10
Posty: 1716
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:26

W flu masz je dlatego, że procek nie wytrzymuje tłustości bitu :D
DonRafaello
Pad2
Posty: 104
Rejestracja: 30 paź 2013, 00:08

ooo...Ende naprowadził mnie na tok myślenia...zgadza się...jeżeli masz obciązony procesor na pewno trzaski wystąpią....można je usunąć poprzez zwiększenie buforowania....albo w panelu ASIO...albo w interfejsie audio ...wszystko w ustawieniach FL..
https://soundcloud.com/rafa-mrozek" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
Awatar użytkownika
michu19931
Pad2
Posty: 170
Rejestracja: 05 lis 2013, 16:15

Jesli na FL trzaska cały beat, to masz za słabą karte dźwiękową, możesz zwiększyć bufor w opcjach audio, powinno pomóc (niestety latencja tez spadnie). Jesli to trzask na samplu to mozliwe ze jest sampel krzywo ucięty. Wez to ogarnij chociazby w audiacity (zwróć uwage na początek i koniec sampla).
https://www.facebook.com/MorawaHJT" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow

https://soundcloud.com/morawa" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
Awatar użytkownika
DonPadzior
Admin
Posty: 2099
Rejestracja: 23 sty 2013, 17:00

michu19931 pisze:...niestety latencja tez spadnie...
...wzrośnie
I suppose it is tempting, if the only tool you have is a hammer, to treat everything if it were a nail.
Awatar użytkownika
michu19931
Pad2
Posty: 170
Rejestracja: 05 lis 2013, 16:15

Sorki, tak czy inaczej miałem na myśli, że będzie gorzej :P
https://www.facebook.com/MorawaHJT" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow

https://soundcloud.com/morawa" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
Oszuu
Pad1
Posty: 64
Rejestracja: 06 sie 2013, 02:12

"Pyknięcia" prawdopodobnie spowodowane są przez fazy/przeciwfazy

Obrazek

Wytnij sample tak, aby ścieżka zaczynała i kończyła się na miejscu czerwonej linii


Czerwony kolor, którego użyłeś, jest zastrzeżony dla administracji // dudi
Ende
Pad10
Posty: 1716
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:26

w sumie to też może być wina nie równo pociętych sampli.
jayaflo
Pad1
Posty: 90
Rejestracja: 06 maja 2013, 17:27

Dzięki ziomale :D
https://soundcloud.com/judaonthebeats" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow

http://jayaflo.tumblr.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
endeiks
Pad1
Posty: 33
Rejestracja: 10 maja 2023, 17:16

Jeśli chodzi o trzaski z winyla to są jak najbardziej pożądane, jednakże czasami taki trzask potrafi być nieproporcjonalnie głośny. W takim wypadku podczas zgrywania sampla wrzucam delikwenta do edisona w fl,maksymalnie przybliżam i wycinam dany trzask. Jest to tak krótki fragment czasu, że nie zaburza tempa.
ODPOWIEDZ