Zwalnianie/przyśpieszanie sampla

Dział poświęcony systemowi stworzonemu przez 'JJ'.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KarpYOU
Padawan
Posty: 21
Rejestracja: 12 lut 2013, 15:26

Jak w temacie. Zgrywam sobie sampel i chce go zwolnić. Jak to zrobić ?
RAP.
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7357
Rejestracja: 07 sty 2013, 18:26

1. najlepiej z winyla od razu złapać w przynajmniej przybliżonym tempie, bo za duże zmiany na MPC robią się cyfrowe i "gubią dźwięki"
2. TUNE w program mode, ale to zmienia również pitch (jak sama nazwa wskazuje)
3. stretching w trim mode
Awatar użytkownika
KarpYOU
Padawan
Posty: 21
Rejestracja: 12 lut 2013, 15:26

Ok dziękówka sprawdze tą opcje stretching w trim mode pnieważ TUNE robiłem ale chciałem ogarnac to w funkcji aby nie zmienialo tak bardzo tonacji .
RAP.
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7357
Rejestracja: 07 sty 2013, 18:26

Stretching na MPC szału nie robi. Testowałem to ostatnio i za dużej zmiany i tak nie ogarniesz, bo się robi cyfra straszna.
Awatar użytkownika
piotraz
Pad6
Posty: 682
Rejestracja: 10 sie 2013, 02:52

dudi pisze:1. najlepiej z winyla od razu złapać w przynajmniej przybliżonym tempie, bo za duże zmiany na MPC robią się cyfrowe i "gubią dźwięki"
Co masz na myśli Dudi mówiąc, że "gubią dźwięki"? Już słyszałem, że różnica pomiędzy pitchem z gramca a takim na mpc czy w dawie jest spora, ale nie wiem na czym ona polega :P
https://soundcloud.com/createdinmind" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
Awatar użytkownika
dudi
Pad16
Posty: 7357
Rejestracja: 07 sty 2013, 18:26

Ciężko mi to będzie opisać, ale przyspiesz/zwolnij sobie mocno jakiegoś sampla i zobaczysz, że MPC tego nie ogarnia, słychać jakieś "dziwadła" oprócz mocno cyfrowego dźwięku.
ODPOWIEDZ