witam wszystkich maniaków muzycznych , hi hi .
Jestem tu nowy i dziekuje Bogu że jest taka stronka z mpc .
Ale niestety mam mały żal do moderatorów że Nie wstawią wątku typu ; KUPIŁEŚ UŻYWANE MPC - PORADZIMY JAK MASZ URUCHOMIĆ SOFTWARE i otrzymać klucz Aktyw. ! !
Szukałem wczoraj w nocy 2h na przeróżnych wątkach na tym forum i nic takiego NIE ZNALAZŁEM . Wpisałem sie faktycznie w innym temacie - bo nie wiedziałem gdzie indziej sie wpisać i dostałem Ostrzeżenie od moderata że pisze nie na temat w wątku mpc ....
Moim zdaniem Panowie Moderatorzy - to forum jest chyba po to - żeby ludziom pomagać i ułatwiać im rozeznanie z tematyką obsługi technicznej mpc itp spraw !
pozdrawiam wszystkich i Dziekuje koledze - jedynej osobie która mi potrafiła odpisać na forum - pare słów ale tak ważnych dla mnie kiedy człowiek jest w potrzebie i ma problem !
wolfset - mi pomógł . dzieki ziomuś ! pozdro
hejka wszystkim !
-
- Padawan
- Posts: 22
- Joined: 23 Oct 2014, 22:07
Last edited by dudi on 25 Oct 2014, 00:41, edited 1 time in total.
Reason: Połączyłem posty.
Reason: Połączyłem posty.
- dudi
- Pad16
- Posts: 7357
- Joined: 07 Jan 2013, 18:26
Chyba nawet ode mnie. Czy działy są niejasno opisane?PeterPeterka wrote:Wpisałem sie faktycznie w innym temacie - bo nie wiedziałem gdzie indziej sie wpisać i dostałem Ostrzeżenie od moderata że pisze nie na temat w wątku mpc
A żeby pomagać i ułatwiać innym szukanie, które może trwać kilka sekund a nie 2 godziny, wystarczy właśnie założyć nowy wątek, odpowiednio go zatytułować, poczekać na odpowiedź i zostawić ślad dla kolejnych "poszukiwaczy", którzy znajdując się w podobnej sytuacji nie będą mieli pretensji i wątpliwości, że m.in. pilnując porządku pomagam im.PeterPeterka wrote:Moim zdaniem Panowie Moderatorzy - to forum jest chyba po to - żeby ludziom pomagać i ułatwiać im rozeznanie z tematyką obsługi technicznej mpc itp spraw!
BTW:
- witam na forum
- edytuj posty
- bizon
- Moderator
- Posts: 841
- Joined: 08 Jan 2013, 20:06
Witaj. Musisz pamiętać ze na tym forum nie ma specjalistów od każdego zagadnienia związanego z MPC, wiec nie zawsze mozesz dostać jasna i klarowna odpowiedz w mgnieniu oka. Większość ludzi jest tu po to by się czegos dowiedziec a nie odpowiadać na pytania innych szczerze mówiąc. Takie wypominanie kto Ci pomogl a kto nie to w mojej subiektywnej ocenie jak skarżenie synka do mamy
moze miałeś z tym inny zamyśl ale ja to tak odebrałem. Jesli siedziales i szukales 2 godziny to bardzo dobrze, znaczy ze jestes wytrwaly. Nie ograniczaj sie tylko do tego forum. Są inne źródła z których tez powinieneś czerpać potrzebna Ci wiedzie. Witam jeszcze raz w naszych szeregach.
moze miałeś z tym inny zamyśl ale ja to tak odebrałem. Jesli siedziales i szukales 2 godziny to bardzo dobrze, znaczy ze jestes wytrwaly. Nie ograniczaj sie tylko do tego forum. Są inne źródła z których tez powinieneś czerpać potrzebna Ci wiedzie. Witam jeszcze raz w naszych szeregach.
-
- Padawan
- Posts: 22
- Joined: 23 Oct 2014, 22:07
witaj Bizon , dzieki za odpowiedż , pierwsze moje wrażenie było takie że trafiłem na super forum poświecone mpc , czyli tu są ludzie którzy znają temat obsługi technicznej itp spraw z mpc , Ty mi teraz piszesz wręcz coś innego , że niby nie wszyscy tutaj znają odpowedzi na niektóre pytania , oki to jest oczywiste , ale mam wrażenie że ktoś tu próbuje ODWRÓCIĆ sens powstania i znaczenia tego forum . Moim SKROMNYM Zdaniem to właśnie Powinno być Niewyczerpalne żródło informacji dla początkujących użytkowników mpc oraz osób które mają problemy techniczne . Jesli nie uzyskam pomocnych informacji własnie na takim forum to niby gdzie indziej mam ich szukać ? w cukierni pani małgosi ? he he he . Zgadzam sie z jednym , że od razu jest cięzko dostać pomocną odpowiedż na dane zagadnienie , oki , wiadomo ... Nic , sorki za moją szczerość , nie wymądrzam sie , ale nie poprostu nie zgadzam sie z pewnymi tutaj założonymi teoriami przez niektórych . Pozdrówki i bez urazy .
- bizon
- Moderator
- Posts: 841
- Joined: 08 Jan 2013, 20:06
Masz prawo do własnego zdania na ten temat tak samo jak ja mam prawo do własnego. Zadam Ci proste pytanie. Po co sie tu znalazłeś? Odpowiedzi udzieliłeś juz wczesniej. Po to by się czegos dowiedziec. Ja znalazlem sie tu w podobny sposób. Szukałem odpowiedzi na pytania gdy nie mialem wgl pojecia o MPC i innych sprzętach i dużo sie z tego forum dowiedziałem, ale do wielu rzeczy tez doszedłem sam czytając manuale i pracując na MPC poprostu. Masz tez yt gdzie mozesz podpatrzeć innych. W sklepie u Małgosi tez może byś sie czegos nauczył nie wiem. Lecz po jednym zadanym pytaniu nie oczekuj masy odpowiedzi. Ja takze kilka razy zakładałem tematy na które nie dostałem klarownej odpowiedzi i jakos nie żaliłem sie z tego powodu. Co do Renesansu to osobiście tez Ci nie pomogę bo nie mam żadnej wiedzy na ten temat tak samo jak Ty mi nie odpowiesz na pytania dotyczące mojego sprzętu bo go nie masz i nie miałeś wiec skąd masz miec wiedze aby mi pomoc. Osobiście nic do Ciebie nie mam ale zanim zechcesz znowu ponarzekać na to jak tu jest na forum to skumaj fakty o których napisalem Ci wyżej. Jesli zadasz juz jakies pytanie i sam znajdziesz na nie odpowiedz to podziel sie nią na zakończenie. Tyle z mojej strony. Pozdro.
-
- Padawan
- Posts: 22
- Joined: 23 Oct 2014, 22:07
Dzieki bizon za odpowiedz ,
Trudno sie nie zgodzić z twoją ostatnią wypowiedzią . Wyklarowałeś mi jak to wszystko tutaj działa , oki teraz już wiem..... he he he . p.s. miałem najwidoczniej zbyt wygórowane oczekiwania , mój błąd . Pozdrówki
Trudno sie nie zgodzić z twoją ostatnią wypowiedzią . Wyklarowałeś mi jak to wszystko tutaj działa , oki teraz już wiem..... he he he . p.s. miałem najwidoczniej zbyt wygórowane oczekiwania , mój błąd . Pozdrówki
- dudi
- Pad16
- Posts: 7357
- Joined: 07 Jan 2013, 18:26
bizon, zgodzę się i popieram chęć samodzielnego rozwiązywania problemów, a nie wyłączne poleganie na forum, do tego jutjuby i samodzielne szkolenie, ale żeby na forum było mało informacji i ludzi niosących pomoc to już naprawdę przesada
Nieraz wszystko wymaga czasu, bo wątek musi odwiedzić konkretna osoba, która dobrze orientuje się w danym zagadnieniu, ale jak kolega chce obsługę klienta 24/7 w 15 minut to polecam zajrzeć na UK wersję. Tam to dopiero się czeka na odpowiedź.

- OBRcws
- Pad7
- Posts: 894
- Joined: 04 Nov 2013, 14:26
A jaki to konkretnie miałeś problem w którym ci nikt nie pomógł ? Bo jak na razie to faktycznie tylko wygórowane oczekiwania od Ciebie czytam a jeszcze nawet dobrze pytania nie zadałeś...PeterPeterka wrote:witaj Bizon , dzieki za odpowiedż , pierwsze moje wrażenie było takie że trafiłem na super forum poświecone mpc , czyli tu są ludzie którzy znają temat obsługi technicznej itp spraw z mpc , Ty mi teraz piszesz wręcz coś innego , że niby nie wszyscy tutaj znają odpowedzi na niektóre pytania , oki to jest oczywiste , ale mam wrażenie że ktoś tu próbuje ODWRÓCIĆ sens powstania i znaczenia tego forum . Moim SKROMNYM Zdaniem to właśnie Powinno być Niewyczerpalne żródło informacji dla początkujących użytkowników mpc oraz osób które mają problemy techniczne . Jesli nie uzyskam pomocnych informacji własnie na takim forum to niby gdzie indziej mam ich szukać ? w cukierni pani małgosi ? he he he . Zgadzam sie z jednym , że od razu jest cięzko dostać pomocną odpowiedż na dane zagadnienie , oki , wiadomo ... Nic , sorki za moją szczerość , nie wymądrzam sie , ale nie poprostu nie zgadzam sie z pewnymi tutaj założonymi teoriami przez niektórych . Pozdrówki i bez urazy .
Jak uruchomić software jest dokładnie opisane na stronie JJ'a zakładając że to o ten ci chodzi bo tego też nie sprecyzowałeś a na forum też był mnóstwo razy poruszany temat.
PeterPeterka wrote:Dzieki bizon za odpowiedz ,
Trudno sie nie zgodzić z twoją ostatnią wypowiedzią . Wyklarowałeś mi jak to wszystko tutaj działa , oki teraz już wiem..... he he he . p.s. miałem najwidoczniej zbyt wygórowane oczekiwania , mój błąd . Pozdrówki
https://www.facebook.com/centrumwolnegostylu" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
https://www.facebook.com/obr.cws" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
https://soundcloud.com/obr-1" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
https://www.facebook.com/obr.cws" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
https://soundcloud.com/obr-1" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-
- Padawan
- Posts: 22
- Joined: 23 Oct 2014, 22:07
witaj , mam DALEJ ten sam problem , Odkupiłem Używany mpc ren. i chodzi mi w trybie demo . Pisałem w piątek do akai o przesłanie klucza aktyw. poprzez ten ich formularz ... i czekam do dziś .... dowiedziałem sie z różnych żródeł że faktycznie pare dni sie czeka na przysłanie klucza i odpowiedzi z akai . Oki , ważne żeby wogóle ten klucz otrzymać . Sprzedawca od którego kupiłem rena miał go od nowości i uporczywie twierdzi że wgrał software na swego lapka i nigdzie sie nie rejestrował jako użytkownik w akai ... nie wiem czy mu wierzyć czy nie . Może ktoś kto posiada Renaissance mi to potwierdzi że wgrywając softa pierwszy raz nie ma konieczności rejestrowania sie na stronce akai jako pierwszy użytkownik ? . ps. człowiek kupi sprzęt i teraz trzeba czeeeeeeeekać aż z wielką łaską akai sie zlituje i wyśle klucz unlock do odpalenia mpc , szkoda gadać !
- OBRcws
- Pad7
- Posts: 894
- Joined: 04 Nov 2013, 14:26
A to nie powinien ci tego przypadkiem z kluczem od razu sprzedać ?? Z Renem doczynienia nie miałem ale nie sądzę żeby jakieś cudowne metody weryfikacji mieli stosować inne od wszystkich.
https://www.facebook.com/centrumwolnegostylu" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
https://www.facebook.com/obr.cws" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
https://soundcloud.com/obr-1" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
https://www.facebook.com/obr.cws" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
https://soundcloud.com/obr-1" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
- DonPadzior
- Admin
- Posts: 2101
- Joined: 23 Jan 2013, 17:00
sorry ale nie moge juz dłużej....
po pierwsze to witamy na łamach tego forum które ani trochę nie jest godne tego zaszczytu jaki kopnął administrację (czyt.twojej osoby).
Na wstępie chciałbym zaprosić cię do zakupu produktu od jednego z naszych autoryzowanych dostawców, którym to jest ta oto zamieszczona poniżej maść na ból dupy.
Maść ta powinna w jakimś stopniu załagodzić twoją gorycz która spowodowana jest pewnie tym że firma AKAI która posiada kilka milionów (tak....!@#$%^&*...MILIONÓW) użytkowników od trzech dni roboczych nie uraczyła odpowiedzią tak zacnej osobistości jaką niewątpliwie jesteś ty.
Uwierz mi że My (tysiąc kilku użytkowników) jako ich autoryzowani wysłannicy od kilku godzin biczujemy się nieustannie kablami usb w ubolewaniu nad twoją niedolą i wszelkimi sposobamy staramy sie przewertować dosłownie każdą jedną stronę, post z fejsbuka, mail, prywatną korespondecję znanych producentów i wszystko co tylko przeleciało przez internet i było ztagowane jako "MPC".
Aby zachęcic nas bardziej oraz przyspieszyć ten niewątpliwie frustujący proces, proponowałbym wypisać to samo jeszcze w kilkunastu innych wątkach a najlepiej by było gdyby ten wątek nie miał nic wspólnego z twoim problemem bo prezecież "nóż widelec" okazać się może że jednak na łamach naszego wyspecjalizowanego w rozwiązywaniu cudzych problemów na zyczenie, jest jakiś głupi zdrajca który jeszcze nie szuka odpowiedzi.
W twoim imieniu próbowaliśmy się też skontaktowac z człowiekiem który sprzedał ci to badziejstwo za ciężki hajs, i wydusić z niego działający klucz ale niestety każdy klucz jaki wymyślił nie chciał aktywowac twojego sprzętu. W tym miejscu musze nadmienić że po każdym niepowodzeniu przykręcaliśmy bardziej śrubę aż do momentu w którym delikwent ów nie wytrzymał i bezszczelnie po prostu zmarł za co bardzo przepraszamy.
A teraz skoro wylałem to co pietrzyło się we mnie od twojego ostatniego postu napisze krótko:
Stary kupiłeś sprzęt z niewiadomego źródła i uwierzyłeś chłopu na słowo że on nic z tym nie robił a teraz masz czelność obwiniać o to osoby trzecie...zastanowiłes się wogóle co ty wypisujesz ? Jakie !@#$%^&* "z wielką łaską" ? co ty myślisz że tylko ty jestes na świecie ? od tego dobrobytu już się w dupach poprzewracało... powiedz mi jakim sposobem chcesz udowodnić w AKAI że to tobie się należy ten soft i że np. tamten chłop go już nie używa ? I dlaczego oczekujesz od AKAI rozwiązania twojej sprawy w pierwszej kolejności skoro nie kupiłeś nic od nich tylko od osoby trzeciej ? Wysłałeś im chociaz potwierdzenie zakupu, zdjęcie sprzętu z numerem seryjnym, pudełko,. czy cokolwiek co gwarantuje im to że ty jesteś prawowitym właścicielem tego sprzętu ? Próbowałeś go chociaż zarejestrować na stronie czy tylko wysłałeś im maila "heloł disis mi pita...ajłont maj namber...kłik kłik ajdon haw tajm" ???
Szczerze mówiąc to nie chce mi sie więcej pisać.... zapraszam tylko do pisania w odpowiednim dziale i wstrzymania się od komentowania tego jakie to AKAI jest !@#$%^&*...
Ja na swoje Retro Machines MK2 od NI czekałem trzy miechy...


po pierwsze to witamy na łamach tego forum które ani trochę nie jest godne tego zaszczytu jaki kopnął administrację (czyt.twojej osoby).
Na wstępie chciałbym zaprosić cię do zakupu produktu od jednego z naszych autoryzowanych dostawców, którym to jest ta oto zamieszczona poniżej maść na ból dupy.
Maść ta powinna w jakimś stopniu załagodzić twoją gorycz która spowodowana jest pewnie tym że firma AKAI która posiada kilka milionów (tak....!@#$%^&*...MILIONÓW) użytkowników od trzech dni roboczych nie uraczyła odpowiedzią tak zacnej osobistości jaką niewątpliwie jesteś ty.
Uwierz mi że My (tysiąc kilku użytkowników) jako ich autoryzowani wysłannicy od kilku godzin biczujemy się nieustannie kablami usb w ubolewaniu nad twoją niedolą i wszelkimi sposobamy staramy sie przewertować dosłownie każdą jedną stronę, post z fejsbuka, mail, prywatną korespondecję znanych producentów i wszystko co tylko przeleciało przez internet i było ztagowane jako "MPC".
Aby zachęcic nas bardziej oraz przyspieszyć ten niewątpliwie frustujący proces, proponowałbym wypisać to samo jeszcze w kilkunastu innych wątkach a najlepiej by było gdyby ten wątek nie miał nic wspólnego z twoim problemem bo prezecież "nóż widelec" okazać się może że jednak na łamach naszego wyspecjalizowanego w rozwiązywaniu cudzych problemów na zyczenie, jest jakiś głupi zdrajca który jeszcze nie szuka odpowiedzi.
W twoim imieniu próbowaliśmy się też skontaktowac z człowiekiem który sprzedał ci to badziejstwo za ciężki hajs, i wydusić z niego działający klucz ale niestety każdy klucz jaki wymyślił nie chciał aktywowac twojego sprzętu. W tym miejscu musze nadmienić że po każdym niepowodzeniu przykręcaliśmy bardziej śrubę aż do momentu w którym delikwent ów nie wytrzymał i bezszczelnie po prostu zmarł za co bardzo przepraszamy.
A teraz skoro wylałem to co pietrzyło się we mnie od twojego ostatniego postu napisze krótko:
Stary kupiłeś sprzęt z niewiadomego źródła i uwierzyłeś chłopu na słowo że on nic z tym nie robił a teraz masz czelność obwiniać o to osoby trzecie...zastanowiłes się wogóle co ty wypisujesz ? Jakie !@#$%^&* "z wielką łaską" ? co ty myślisz że tylko ty jestes na świecie ? od tego dobrobytu już się w dupach poprzewracało... powiedz mi jakim sposobem chcesz udowodnić w AKAI że to tobie się należy ten soft i że np. tamten chłop go już nie używa ? I dlaczego oczekujesz od AKAI rozwiązania twojej sprawy w pierwszej kolejności skoro nie kupiłeś nic od nich tylko od osoby trzeciej ? Wysłałeś im chociaz potwierdzenie zakupu, zdjęcie sprzętu z numerem seryjnym, pudełko,. czy cokolwiek co gwarantuje im to że ty jesteś prawowitym właścicielem tego sprzętu ? Próbowałeś go chociaż zarejestrować na stronie czy tylko wysłałeś im maila "heloł disis mi pita...ajłont maj namber...kłik kłik ajdon haw tajm" ???
Szczerze mówiąc to nie chce mi sie więcej pisać.... zapraszam tylko do pisania w odpowiednim dziale i wstrzymania się od komentowania tego jakie to AKAI jest !@#$%^&*...
Ja na swoje Retro Machines MK2 od NI czekałem trzy miechy...

Przeczytaj sobie pierwsze dwie linijki i wyciągnij wnioski...OBRcws wrote:A to nie powinien ci tego przypadkiem z kluczem od razu sprzedać ?? Z Renem doczynienia nie miałem ale nie sądzę żeby jakieś cudowne metody weryfikacji mieli stosować inne od wszystkich.




I suppose it is tempting, if the only tool you have is a hammer, to treat everything if it were a nail.
- OBRcws
- Pad7
- Posts: 894
- Joined: 04 Nov 2013, 14:26
Hahaha... Jedną z moich myśli przy pisaniu odpowiedzi było.... "Padzior coś się jeszcze nie wzburzył..."
...nie zawiodłeś mnie.
Musimy kolektywnie napisać poradnik młodego MPC scout'a.
Punkt 1.
Przeczytaj instrukcję.
Punkt 2.
Nie drażnij Padziora nieprzemyślanymi komentarzami wynikającymi z niezastosowania się do punktu numer 1.
Punkt 3.
Przeczytaj instrukcję.
...nie zawiodłeś mnie.
Musimy kolektywnie napisać poradnik młodego MPC scout'a.
Punkt 1.
Przeczytaj instrukcję.
Punkt 2.
Nie drażnij Padziora nieprzemyślanymi komentarzami wynikającymi z niezastosowania się do punktu numer 1.
Punkt 3.
Przeczytaj instrukcję.
https://www.facebook.com/centrumwolnegostylu" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
https://www.facebook.com/obr.cws" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
https://soundcloud.com/obr-1" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
https://www.facebook.com/obr.cws" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
https://soundcloud.com/obr-1" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-
- Padawan
- Posts: 22
- Joined: 23 Oct 2014, 22:07
można sie tu również uśmiać przy niektórych ,
Pisałem już parę razy że wypełniłem właśnie taki formularz kontaktowy a akai jaki tu wkleiłeś i czekam już od piątku . W formularzu NIE MA RUBRYKI ani informacji żeby przesłać im fote dowodu zakupu ! . Poradziłem sie w serwisie jak to wypełnić i jak to wyglada , tam chłopcy mi powiedzieli że jest Mnóstwo takich przypadków jak mój z odkupionymi mpc , i że ten klucz jest do otrzymania ale trzeba niestety czekać cierpliwie ! .
Pisałem już parę razy że wypełniłem właśnie taki formularz kontaktowy a akai jaki tu wkleiłeś i czekam już od piątku . W formularzu NIE MA RUBRYKI ani informacji żeby przesłać im fote dowodu zakupu ! . Poradziłem sie w serwisie jak to wypełnić i jak to wyglada , tam chłopcy mi powiedzieli że jest Mnóstwo takich przypadków jak mój z odkupionymi mpc , i że ten klucz jest do otrzymania ale trzeba niestety czekać cierpliwie ! .
- bizon
- Moderator
- Posts: 841
- Joined: 08 Jan 2013, 20:06
- DonPadzior
- Admin
- Posts: 2101
- Joined: 23 Jan 2013, 17:00
Po pierwsze to... To nie jest formularz kontaktowy tylko zautomatyzowany formularz rejestracji/odblokowania produktu. ZAUTOMATYZOWANY oznacz że działa on bez ingerencji człowieka. Jeśli chcesz zadać pytanie do AKAI to odpowiedni formularz jest na twoim koncie w zakładce SUPPORT / ASK A QUESTION / SOFTWARE AUTHORISATION ASSISTANCE ale pewnie tam jeszcze nie zaglądałeś...
I suppose it is tempting, if the only tool you have is a hammer, to treat everything if it were a nail.
-
- Padawan
- Posts: 22
- Joined: 23 Oct 2014, 22:07
Totepady dzieki za odpwiedż , wysłałem własnie z tego formularza o którym teraz piszesz meila do akai , bo taką informacje uzyskałem od naszego polskiego serwisu , i czekam do dziś . Uprzedzono mnie że niestety kilka dni mogę czekać na odpowiedż z akai , także nic tylko czeeekać ,
A CZŁOWIEK JUŻ CHCE Śmigać na MPC hi hi hi ,
niecierpliwy .
Powiedzcie mi , to tylko z renaissance sa takie przeboje żeby uzyskać klucz aktyw. czy z innymi mpc również ktoś miał taki sam problem jak ja ?
A CZŁOWIEK JUŻ CHCE Śmigać na MPC hi hi hi ,
niecierpliwy .
Powiedzcie mi , to tylko z renaissance sa takie przeboje żeby uzyskać klucz aktyw. czy z innymi mpc również ktoś miał taki sam problem jak ja ?