Mój komp słabo ogarnia jakikolwiek instrument midi, a przy zmniejszonej latencji powstają takie zakłócenia że idzie sobie strzelić w łeb Dlatego ostatnio myślałem nad zamianą mojego MPD na jakiś samodzielny sampler. Mój budżet to około 1000zł więc z tego co się zorientowałem to mam do wyboru albo MPC 500 albo tego XR'a 20. Moglibyście wypowiedzieć się który z nich byłby lepszy? Zależy mi na bezpośrednim zgrywaniu próbek z vinyli, w miarę wygodnym interfejsie cięcia sampli i oczywiście czułych padach Kompletnie nie znam się na MPCtkach więc to będzie dla mnie nowe doświadczenie. Jeśli znacie samplery innych firm w takiej cenie, które moglibyście polecić to prosiłbym o wypisanie
Jak ci nie przeszkadza słaby sekwencer to pomyśl nad Rolandem SP-808.
XR to nie sampler.
MPC 500 to też dobra myśl, jeżeli Ci pasuję to kupuj.
Poszukaj może jakiejś MPC 2000 classic za ten hajs powinieneś coś dostać w dobrym stanie - bez efektów i może bez ramu ale nadal dobra maszynka.
We can play in the graveyard
Dream about joining in
o matko ta mpc wygląda paskudnie.. A na allegro wisi już kupe czasu. Fajna opcja z tym EPS, classica sam bym przytulił.. żałuje, że się go kiedyś pozbyłem. Ale nie mniej, z emulatorem za ten hajs się opłaca.
Imho upierdliwosc ciecia sampli na MPC500 powoduje ze z czasem dochodzi sie do wniosku ze lepiej samplowac i ciąć na komputerze, a następnie wrzucać do MPC gotowe slajsy, i nie jest to tylko moja opinia.
Dodatkowo wspomnę ze jesli chcesz nagrywać instrumenty midi, to jest to oczywiście możliwe, ale edycja takiego materiału jest delikatnie mówiąc niewygodna (zeby nie powiedzieć ch%jowa)
Z minusów dodałbym jeszcze niestandardowe ilośc padów (12) co moze powodować dyskomfort kiedy przesiadasz sie z ukladu 4x4.