mój syf "_

Podziel się tym co tworzysz i oceniaj bity innych.
Post Reply
User avatar
pietruh
Pad12
Posts: 2972
Joined: 10 Jan 2013, 14:07

[soundcloud]https://soundcloud.com/beoiks/p-pf-p-p-pf-boox[/soundcloud]
Ehh .. piątek.. ><
We can play in the graveyard
Dream about joining in
User avatar
marcinmsz
Pad2
Posts: 134
Joined: 13 Apr 2013, 23:16

Dziwnie tą perksuje układasz ziomeczku, brzmi jak sampel :P Nie powinno być tej cisz pomiędzy sekwencjami, tak to układa się strasznie sztywno.
User avatar
pietruh
Pad12
Posts: 2972
Joined: 10 Jan 2013, 14:07

jaka przerwa?! Czmu sztywno? Raz, że nie równo raz, że sztywno... ><
We can play in the graveyard
Dream about joining in
User avatar
marcinmsz
Pad2
Posts: 134
Joined: 13 Apr 2013, 23:16

Mówimy jak jest #maxkolonko
Ale coraz lepiej, ćwicz ziomku ;)
User avatar
dudi
Pad16
Posts: 7357
Joined: 07 Jan 2013, 18:26

hasztagi w modzie :P a ja próbuję ogarnąć te na twitterze, ale ciężki kawałek chleba haha
zone

no i ogólnie to nie rób bębnów na pałe tyle żeby były, bebny mają na samplach siedziec pieknie
User avatar
kejsu
Pad5
Posts: 516
Joined: 27 Jan 2013, 19:44

pietruh, coraz lepiej
wolfset

ktoś tam pisał że nierówno, na moje ucho w miarę równo, tylko perka jakaś bez mocy a tło jakby z jakiejś kiepskiej wtyczki. nie brzmi to wszystko za dobrze. moja rada taka: słuchaj więcej oldschoolu ;)
zone

kup sobie książkę o harmonii, może ci to coś rozjaśni :)
User avatar
pietruh
Pad12
Posts: 2972
Joined: 10 Jan 2013, 14:07

zone wrote:kup sobie książkę o harmonii, może ci to coś rozjaśni :)
Dobry pomysł ci powiem :) Pomyślę coś w tej materii.

Wolfset : To jest sampel z cd'ka jakiegoś z 96 chyba...
We can play in the graveyard
Dream about joining in
wolfset

stary, pomaleńku i wszystko ogarniemy, chyba każdy z nasz ma w duszy taką jakąś melodyjkę i to ją by chciał przepuścić przez MPC. Niestety, nie jest tak łatwo. ja na przykład mam spore problemy z dopasowaniem tempa sampla do tempa utworu, płakać mi się chce jak widzę jak ktoś na ucho po pierwszym odsłuchaniu winyla tnie wszystko równo i bezproblemowo. ja takiego ucha mogę tylko pozazdrościć i dalej się męczyć sto razy przesuwając pitche w vestax'sie i tak mi nie wyjdzie jak bym chciał. Ale będę próbował i ćwiczył aż mi się to ucho wyrobi albo pie..lnie. tobie poradzam stary podobny upór;) po maleńku śliniąc główkę .......
User avatar
b0b
Pad7
Posts: 939
Joined: 22 Feb 2013, 11:13

Ty no najważniejsze chyba to, że w końcu perkusja rytmicznie! Może i sztywno, ale rytm jest w końcu :)
User avatar
DonPadzior
Admin
Posts: 2101
Joined: 23 Jan 2013, 17:00

Różnica pitchu pomiędzy 33 1/3 a 45 to kwinta z hakiem (5.12 półtonu o ile dobrze pamiętam), więc znając zakres pitcha na gramofonie łatwo sobie zaznaczyć na obudowie jakimiś naklejkami przeskoki pomiędzy poszczególnymi tonami ;)
I suppose it is tempting, if the only tool you have is a hammer, to treat everything if it were a nail.
wolfset

ładnie to wszystko brzmi, niestety w moim przypadku wszystko musi wyjść na słuch. kiedyś uczyłem się klasycznie grać na gitarze, ale tu z jedenaście lat temu, zdążyłem zapomnieć teorię, a zresztą nawet wtedy, ledwo co umiałem czytać nuty i zagrać jakieś krótkie preludium:(
Lth
Pad1
Posts: 94
Joined: 01 Mar 2013, 15:34

Kiedyś pewien producent który aktualnie jest dość mocno dostrzeganą osobowością w świecie muzyki powiedział mi tak: ,, Naucz się słuchać ulubionych utworów, wsłuchując się w każdy najdrobniejszy detal". Tobie radze dokładnie to samo, posłuchaj jak leci perkusja w utworach, poszukaj sampli, zmodyfikuj wszystko tak aby wszystko grało-nic na pałe usiądź i posiedź nad tym postukaj, posłuchaj utworu, pomyśl. Jak tego się nauczysz to już jesteś mocno do przodu.
Post Reply