samplowanie

Pytania i opinie dotyczące MPC500.
pieprzonynorwid
Pad1

czy potrzebny mi do samplowania gramofon, czy moge przy pomocy kompa wrzucic dany utwor na mpc i uciac to co bede uwazal za sluszne jesli tak to jak to zrobic dodam ze to prawdodpodobnie jedno z ostatnich moich pytan ostatnich hahaha :d
Awatar użytkownika
dudi
Pad16

Jak chcesz samplować z winyli to gramofon się przyda (logiczne to dość). Ale możesz ciąć co ci się podoba - od mpTRÓJEK, przez chleb, powietrze, aż po ripy z radia czy nawet jutjuba.

Tnie się w trim mode, wrzuć sobie jakiś sampelek na kartę i pobaw się tam i zajrzyj do wątku "jestem zielony", bo tam pamiętam opisywałem dokładnie krok po kroku co i jak zrobić żeby wyszedł HIT.
pieprzonynorwid
Pad1

dobra tylko z tego co pamietam tylko ten format wave odtwarza mpc co nie? mp3 nie pojdzie bo chcialbym jednak slyszec co tne :D
Awatar użytkownika
dudi
Pad16

zmień sobie format w Audacity i dopiero wrzuć na MPC
zone

dilla sie w grobie przewraca
pieprzonynorwid
Pad1

dziekuje za komplement
zone

to nie był komplement
Ende
Pad10

;D
MPD 32 (fingerdrumming in progress)
Awatar użytkownika
marcinmsz
Pad2

Oj tam, nie każdy ma hajs na ciągłe kupowanie wosków szczególnie jak chłopak jest na etapie trenowania i nawet jeszcze nie wie czy mu się to całe bitowanie spodoba ;) A nawet wasz OSTRy [dość niedawno] samplował z mp3 hehe
Awatar użytkownika
pietruh
Pad12

ale zone to jest taki nasz forumowy fanatyk :D
bez obrazy stary hehe ;) Dobrze, bo i tacy ludzie są nam potrzebni :P
We can play in the graveyard
Dream about joining in
zone

!@#$%^&* mnie totalny brak wkładu własnego w produkcji
Awatar użytkownika
pietruh
Pad12

no rozumiem ;) ja na początku cisnąłem mp3 ale przeniosłem się na cdki i kasety - zawsze coś C=(
We can play in the graveyard
Dream about joining in
pieprzonynorwid
Pad1