Wymysł

Podziel się tym co tworzysz i oceniaj bity innych.
Post Reply
User avatar
whtt
Pad2
Posts: 139
Joined: 29 Jan 2014, 02:44

User avatar
pietruh
Pad12
Posts: 2972
Joined: 10 Jan 2013, 14:07

Wszystkie Snery mają ten sam poziom głośności - stopy chyba też.
We can play in the graveyard
Dream about joining in
User avatar
whtt
Pad2
Posts: 139
Joined: 29 Jan 2014, 02:44

To tak nie wolno ?:(
User avatar
pietruh
Pad12
Posts: 2972
Joined: 10 Jan 2013, 14:07

Wolno, ale szczerze to słabo to brzmi :)
We can play in the graveyard
Dream about joining in
User avatar
whtt
Pad2
Posts: 139
Joined: 29 Jan 2014, 02:44

szczerze to stopy mają ten sam , a snary już nie :D Nie widzę sensu trzymania się zasady , by wszystko mixować pod stope.
User avatar
dudi
Pad16
Posts: 7357
Joined: 07 Jan 2013, 18:26

whtt wrote:Nie widzę sensu trzymania się zasady , by wszystko mixować pod stope.
Rozwiń tę myśl, bo nie do końca rozumiem, a czuję, że będę chciał się do niej odnieść i mocniej podrążyć temat.
Lth
Pad1
Posts: 94
Joined: 01 Mar 2013, 15:34

Zajebiście to brzmi. Totalnie nie moge zrozumieć czemu jeden poziom stopy czy werbla ma źle brzmieć. Każdy produkuje inaczej, nie róbmy jednolitej masy z producentów. Miał taki pomysł, dla mnie akurat dobrze brzmi.
EasyB
Pad5
Posts: 427
Joined: 03 Feb 2014, 12:26

Nikt nie robi, a subiektywnie się wypowiada. W mym mniemaniu, bit ma bujać głową, ale jak ma bujać skoro bębny są jak tłuczkiem w karton? Wybaczcie, wychowałem się na funku.. Żywych bębnach z feelingiem i takie w najmniejszym stopniu do mnie nie przemawiają.
Lth
Pad1
Posts: 94
Joined: 01 Mar 2013, 15:34

Zauważ, że nie każdy wychowany jest na funku, jednym te bębny przeszkadzają innym nie. Wybaczcie ale dla mnie bebny nie brzmia jak tłuczkiem w karton.
EasyB
Pad5
Posts: 427
Joined: 03 Feb 2014, 12:26

Gusta i guściki. Żeby nie było, uważam że ten bit dobrze brzmi, ale głowica się nie kiwa i tyle.
User avatar
whtt
Pad2
Posts: 139
Joined: 29 Jan 2014, 02:44

EasyB.. u ciebie jest jeden wielki oldskul i brejkowisko wyswingowane :) Tylko zauważ , że ty raczej trzymasz sie jednego stylu i w nim tworzysz , a ja robie to , na co w danej chwili mam zajawke.. chciałem soulowy , zrobiłem soulowy , chciałem na kobzach , zrobiłem na kobzach , chciałem old school , zrobiłem oldschool... i tak dalej.. generalnie robie wszystko prócz trapów , bo kompletnie mnie to nie jara. A co do tego bitu , to funkowe bębny ze swingiem kompletnie nie pasowałyby to tego sampla i mojego zamysłu na temat tego , jakim go uczynić.

Dudi - Ludzi , którzy są początkujący w sprawach robienia mixu często w poradnikach uczą by np stopa grała w okolicach -6dB a cała reszta instrumentów/bębnów pod nią.. moim zdaniem dla początkujących to jest dobre , bo z czasem szybko wychywtujesz , że w jednym bicie sie to sprawdzi a z drugiego zrobi papkę :D to bardziej porada którą mądry obierze jako jedną z dróg a głupi jako drogę :D
User avatar
dudi
Pad16
Posts: 7357
Joined: 07 Jan 2013, 18:26

Nie korzystałem nigdy z poradników, ale też nie spotkałem się nigdy z takim konceptem. Jedyne co mi się kojarzy z ustawieniem -6dB to eksport tracków po miksie do masteringu. W ogóle nigdy nie słyszałem, żeby ktoś komuś radził ustawiać cokolwiek na jednym poziomie.
A co do tych swingujących bębnów, to nie do końca chodzi o tak bardzo dużą różnicę w poziomach i swing jak typowy funky break, ale nawet najdelikatniejsza zmiana poprawiła by odbiór całości wg mnie (również). Równe walenie kojarzy mi się raczej z techniawkami, houseami, dubstepem, trapem, czyli stricte elektronicznymi produkcjami.
Post Reply