Witam Wszystkich Forumowiczów
Jestem tu nowy. Potrzebuje pomocy i porady.
Zamierzam zakupić profesjonalny interfejs bądź mikser (chociaż wolałbym coś kompaktowego) by móc zgrywać do DAW'a tracki z sekwencji. Jak wiemy mpc 5000 posiada 8 analogowych wyjść, które chciałbym wykorzystać w tym celu, chyba że jest inna droga ku temu. Chodzi i zgranie do PT w moim przypadku np. śladów z perkusji na oddzielne kanały. Kwota jaką chciałem przeznaczyć na interfejs/mikser to 4000 zł.
Oczekuje wyczerpujących odpowiedzi oraz porad. Pozdrawiam
Interfejs pod mpc5000
- dejfid
- Pad2
- Posty: 105
- Rejestracja: 06 sie 2013, 00:29
może http://www.m-audio.com/products/view/m- ... zo3aZGLTIU" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
(nie testowałem, nic o nim nie wiem)
Sorry za rozterkę ale muszę w końcu zapytać.. Czy Nażedzia konfiguracyjne ASIO pozwalają zmienić Output w Input ? ;-)
(nie testowałem, nic o nim nie wiem)
Sorry za rozterkę ale muszę w końcu zapytać.. Czy Nażedzia konfiguracyjne ASIO pozwalają zmienić Output w Input ? ;-)
- pietruh
- Pad12
- Posty: 2972
- Rejestracja: 10 sty 2013, 14:07
Wydaję mi się, że Focusrite Scarlett np. 18i20 to najlepsze wyjście. Ryba chyba ma ten interfejs, podrzucę mu ten temat zaraz i może coś o nim napisze.
//Edit. Tak Ryba ma tego Focusrite'a. Napisałem mu żeby zajrzał tutaj.
//Edit. Tak Ryba ma tego Focusrite'a. Napisałem mu żeby zajrzał tutaj.
We can play in the graveyard
Dream about joining in
Dream about joining in
- DonPadzior
- Admin
- Posty: 2099
- Rejestracja: 23 sty 2013, 17:00
Scarletta sam używam - udało mi się nawet na nim kiedys zaliczyć roundtrip'a na 2ms heheh zwykle na codzień nie schodzę poniżej 5-6ms i powyżej 10ms. Preampy dobre i ciche, mix control troszkę na początku niezrozumiały ale jak przywykniesz to zajebista sprawa (pozwala na 4 niezależne submixy). Jedynie co mnie w nim wkurza to niezrozumiałe dla mnie jeszcze zabezpieczenie przed sprzęganiem które czasami uniemożliwia odsłuchanie jednego submixu w drugim lub wepnięcia np. wyjscia słuchawkowego do wejścia z tyłu karty. Czasami działa czasami nie - nie jest to jednak nic czym mógłbyś się przejmować bo na codzień z reguły nie robi sie takich rzeczy
tańsza opcja to seria behringera "U-phora" UMC1820 (w zasadzie bezpośrednia odpowiedź na Scarlett) lub FCA1616. Nie słuchaj internetów które mówią że behringer to shit zwłaszcza teraz kiedy przejeli midasa i wszędzie walą ich preampy...
tańsza opcja to seria behringera "U-phora" UMC1820 (w zasadzie bezpośrednia odpowiedź na Scarlett) lub FCA1616. Nie słuchaj internetów które mówią że behringer to shit zwłaszcza teraz kiedy przejeli midasa i wszędzie walą ich preampy...
I suppose it is tempting, if the only tool you have is a hammer, to treat everything if it were a nail.
- MadBullBeats
- Pad6
- Posty: 722
- Rejestracja: 10 cze 2014, 16:38
Tak jak @Ryba
-
- Moderator
- Posty: 828
- Rejestracja: 26 mar 2014, 09:24
Jezeli masz mpc 5000 to poszukaj sobie interfejsu z ADAT-em i zgrywaj po cyfrze a nie analogu [uzyskasz najlepsza jakosc bo pozbawiasz sie artefaktow i koloryzacji przetwornika ktore wystepuja przy tym jak zgrywasz po analogu]
-
- Moderator
- Posty: 828
- Rejestracja: 26 mar 2014, 09:24
W mpc 50000 z tyłu między SPDIF a wyjściami / wejściami masz ADAT OUT:
ADAT OUT z mpc łączysz kablem optycznym z ADAT IN w interfejsie. W DAW sobie tylko tworzysz 8 sciezek i przypisujesz do kazdej wejscia ADAT. I tyle. Nie trzeba 8 kabli jack tylko wystarczy ci 1 optyczny zeby zgrywac naraz 8 sciezek w jakosci 24 bit 44,1 KHZ. Więcej na ten temat jak to wygląda od strony MPC [ustawienia] masz w instrukcji obsługi mpc.
ADAT OUT z mpc łączysz kablem optycznym z ADAT IN w interfejsie. W DAW sobie tylko tworzysz 8 sciezek i przypisujesz do kazdej wejscia ADAT. I tyle. Nie trzeba 8 kabli jack tylko wystarczy ci 1 optyczny zeby zgrywac naraz 8 sciezek w jakosci 24 bit 44,1 KHZ. Więcej na ten temat jak to wygląda od strony MPC [ustawienia] masz w instrukcji obsługi mpc.