Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem nowy w temacie wogóle samplerów. Posiadam akai renaissance i nic o nim nie wiem. Bardzo proszę w miarę możliwości o instrukcję obsługi po polsku, bo inaczej nic z tego nie kumam. W razie źle wybranego tematu na forum proszę adminów o umieszczenie w odpowiednim wątku mojej prośby. Mile widziane wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
rewers51
Akai renaissance instrukcja po polsku
- KAIXER
- Pad1
Siema
Panocki o Renie po polszy za wiele nie ma , a działa na tym samym sofcie co MPC studio więc jeśli ktoś posiada "talent" tłumacznenia manuali na Polski to niech pomoże - a pomoże wielu jak sądze
Pozdro
Panocki o Renie po polszy za wiele nie ma , a działa na tym samym sofcie co MPC studio więc jeśli ktoś posiada "talent" tłumacznenia manuali na Polski to niech pomoże - a pomoże wielu jak sądze
Pozdro
https://soundcloud.com/rafa-sok" onclick="window.open(this.href);return false;" rel="nofollow
-
- Padawan
Witam
A może ktoś jest w stanie przetłumaczyć instrukcję angielską na polski do akai reanaisstance mpc i przesłać mi na maila rewers5@poczta.onet.pl ?
Jeśli to możliwe to bardzo proszę. Mile widziana każda odpowiedź.
A może ktoś jest w stanie przetłumaczyć instrukcję angielską na polski do akai reanaisstance mpc i przesłać mi na maila rewers5@poczta.onet.pl ?
Jeśli to możliwe to bardzo proszę. Mile widziana każda odpowiedź.
rewers51
Krzysztof Pustuł
Krzysztof Pustuł
-
- Pad1
Siemka, otrzymałem polską instrukcję od użytkownika allegro od, którego kupiłem Rena, przypominać mi na priv to wyślę zupełnie za darmo dla dobra producentów hehe
Płyniemy tworząc bit, jakby wokół świat znikł
Samplery łączą się z nami, jak avatary z duszami
O brzmienia walczymy sami, żaden z nas nie zamilkł
Samplery łączą się z nami, jak avatary z duszami
O brzmienia walczymy sami, żaden z nas nie zamilkł